掃呢頁CODE去手機

2015年11月30日 星期一

男人幫:男人幫玩內訌互窒 小齊:再嘈散band __,小齊,任賢齊,

家強(左圖右一)笑梁漢文(左二)着住底褲都會不斷出汗,令到梁漢文忍唔住講咗句:「我幾時有着住底褲流汗畀你睇呀,唔好亂講嘢喎。」next1/1pre而小齊(左一)聽到三人對話後,就即刻出口講咗句:「再嘈散band喇!」next1/1pre梁漢文(中)話着住厚冬裝演出搞到生熱痱。next1/1pre男人幫以冬裝上陣開騷,喺咁嘅天氣着住又唱又跳,睇見都覺得熱。next1/1pre蘇康笑Edmond齋坐喺 ...


家強(左圖右一)笑梁漢文(左二)着住底褲都會不斷出汗,令到梁漢文忍唔住講咗句:「我幾時有着住底褲流汗畀你睇呀,唔好亂講嘢喎。」

next 1/1 pre

而小齊(左一)聽到三人對話後,就即刻出口講咗句:「再嘈散band喇!」

next 1/1 pre

梁漢文(中)話着住厚冬裝演出搞到生熱痱。

next 1/1 pre

男人幫以冬裝上陣開騷,喺咁嘅天氣着住又唱又跳,睇見都覺得熱。

next 1/1 pre

蘇康笑Edmond齋坐喺度彈琴都流晒汗。

next 1/1 pre

張衞健(右)

next 1/1 pre

許志安

next 1/1 pre

由任賢齊(小齊)、蘇永康(蘇康)、梁漢文(Edmond)及黃家強組成的組合「男人幫」假紅館舉行的一連三場《男人幫演唱會2015》圓滿結束。受訪時,提到演唱會中的服裝全是冬天裝束,蘇永康坦言沒有想過這麼遲才轉涼,之後巡迴演唱若做戶外演出會較辛苦。Edmond就謂唱完三場演出後生熱痱,蘇康笑Edmond說:「你坐住彈琴都流汗。」家強聽到後又笑Edmond只穿內褲亦會不斷出汗。Edmond即說:「我幾時有着住底褲流汗畀你睇呀,唔好亂講嘢喎。」小齊聽到後即調停說:「再嘈散band喇!」家強說:「唔會,呢啲高興吖嘛!」

而「Big two」在台上指男人幫有一百五十多場演出洽談中,但只有兩場洽談成功,家強即說:「你信嗰兩個人?」小齊就解釋因為他們計劃先在新加坡、馬來西亞、美加等地舉行巡唱,內地巡唱要先再作周詳計劃:「器材運輸好貴,最好一次過兜一圈就比較經濟,所以要計好路線,同埋要睇啱搞嘅場地,有啲唔可以吊太多嘢喺上面,安全好緊要。」而四人表示聖誕可以放假,到除夕才有工作,而蘇康之後就要加入《隱世者們》的劇組拍攝。

最強娛樂APP《東網巨星》,推出全新遊戲節目《巨星放題》,除咗有謝安琪同陳奕迅擔任星級主持,仲有好多星級參賽者,最新一集有新一代女神陳瀅、郭奕芯同鄭俊弘,想知陳瀅點樣快人一步,理想達到?快啲去《東網巨星》App收睇

《東網巨星》App下載連結

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!