掃呢頁CODE去手機

2015年11月28日 星期六

上唔到車至激媽 推BB車擋城巴 __,

有推著BB車的婦人一度擋著巴士離開,遭乘客落車圍罵。(fb「小心駕駛」群組圖片)今日網上流傳一段長約兩分半鐘的短片,可見一名推著BB手推車的婦人,在香港仔華貴邨巴士總站,因BB車未有摺合遭拒絕上車,婦人一度推著BB車行出行車路,擋在一輛107號線城巴車頭,阻著車輛離開,該輛城巴亦亮起右指示燈,相信正打算開車。有車上乘客疑感到不滿,一度落車與她理論,她一臉無奈地稱:「你話阿叔,我真係上唔到㗎,我唔係 ...




其他影片:>>






今日網上流傳一段長約兩分半鐘的短片,可見一名推著BB手推車的婦人,在香港仔華貴邨巴士總站,因BB車未有摺合遭拒絕上車,婦人一度推著BB車行出行車路,擋在一輛107號線城巴車頭,阻著車輛離開,該輛城巴亦亮起右指示燈,相信正打算開車。有車上乘客疑感到不滿,一度落車與她理論,她一臉無奈地稱:「你話阿叔,我真係上唔到㗎,我唔係講笑㗎。」有圍觀者見狀,高聲喝道:「收唔到㗎BB車就唔好上啦。」該婦人聞言即反駁,並指著一名男子罵到:「你屋企冇小朋友㗎?你冇良心,冇人情……呢度香港嚟㗎!」對方於是建議她改搭的士,但她以沒錢為由,繼續站在車前。

此時,有5名受影響的乘客相繼落車,並圍著她指罵,最終將她「激」退。婦人始推著BB車往道路的另一邊,呻到:「香港仔啲人咁冇人情味!」事件引起網民熱議,一面倒批評婦人的行為危險,有網民指她可叫貨Van方便上落,又或買BB孭帶代替BB車。

根據資料,多間巴士公司均要求乘客上車前先將嬰兒車摺合,如否,車長有權不讓有關乘客登車。至於珀麗灣的邨巴則一度暫准可讓乘客不收嬰兒車(http://bit.ly/1R2VZFD)。

【網民點睇】

Alex Yiu:為上車都要搞到全車人攬炒。

Moon WU:轉坐輪椅抱BB囉,唔使摺都上到。

Kahip Ko:以佢嘅觀點係咪如果你屋企有小朋友嘅,有同情心,㗎BB車就可以摺得埋上到車?

King Fai:我記得有規則話要摺左部BB車先上得。

Icecheng Cheng:咪玩啦差唔多款都可以摺

想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime

鍾意就快D Share啦!