掃呢頁CODE去手機

2015年11月28日 星期六

《巨星放題》第六集:陳瀅靠速度取勝 __,陳瀅,

陳瀅係靠速度險勝呀!答得快有着數呀!next1/1pre答案係正方形。next1/1pre灣仔區囉!next1/1pre三個人都係答啱一題,但陳瀅就靠速度取勝。next1/1pre抵你贏啦!next1/1pre全港最強娛樂資訊App《東網巨星》傾力打造「智激」遊戲節目《巨星放題》,自推出後掀起熱潮,每集由「Dr.吹神」陳奕迅及「MissKay」謝安琪考考三位藝人的腦筋轉數,節目初賽最後一集,由「九 ...


陳瀅係靠速度險勝呀!答得快有着數呀!next1/1pre答案係正方形。next1/1pre灣仔區囉!next1/1pre三個人都係答啱一題,但陳瀅就靠速度取勝。next1/1pre抵你贏next1/1pre全港最強娛樂資訊App《東網巨星》傾力打造「智激」遊戲節目《巨星放題》,自推出後掀起熱潮,每集由「Dr.吹神」陳奕迅及「MissKay」謝安琪考考三位藝人的腦筋轉數,節目初賽最後一集,由「九 ...


陳瀅係靠速度險勝呀!答得快有着數呀!

next 1/1 pre

答案係正方形。

next 1/1 pre

灣仔區囉!

next 1/1 pre

三個人都係答啱一題,但陳瀅就靠速度取勝。

next 1/1 pre

抵你贏

next 1/1 pre

全港最強娛樂資訊App《東網巨星》傾力打造「智激」遊戲節目《巨星放題》,自推出後掀起熱潮,每集由「Dr.吹神」陳奕迅及「Miss Kay」謝安琪考考三位藝人的腦筋轉數,節目初賽最後一集,由「九龍區小雲」郭奕芯(Ashina)、「半透明的舞孃」陳瀅及「EQ高過IQ」的鄭俊弘(Fred)接受挑戰。

陳瀅小宇宙爆發

第六集由「Miss Kay」單獨出題,以兩條冷知識和一條IQ題的雙拼組合考考三位參賽者,第一題IQ題:「圓形同正方形邊個跑得快啲?」陳瀅即發揮推理小宇宙:「梗係圓形啦,圓形可以碌吓碌吓,但Kay問得我梗係答正方形」而Ashina和Fred面對同一題則毫無頭緒,最後由「Miss Kay」揭曉答案為正方形:「係咪以為圓形咕嚕咕嚕咁樣會跑得快過正方形?錯喇!因為鉛筆刨(圓不跑)!」三人知猜中答案後即露出勝利笑容!

「18區邊區冇公屋?」

不過好戲在後頭,兩條冷知識題才是戲肉!「Miss Kay」繼續發問第二題:「18區邊區

冇公屋?」這一條「土地問題」認真考起三位參賽者!對香港地區分布不太了解的「竹升仔」Fred,聽完題目後一臉無助,推理頭腦極強的陳瀅今次亦令人大跌眼鏡,居然估上水。Ashina 就更加離譜,居然以「海洋公園」作答,正確答案其實是位於港島的「灣仔區」,第二題無人答中!

第三題全軍覆沒

第三題「Miss Kay」繼續為大家惡補地理:「香港最南嘅島係邊個島?」似乎是「地圖白癡」的陳瀅居然沿用上一條答案兼香港其中一個最北的地區「上水」作答,Fred 與Ashina 一樣答了有個「南」字的「南丫島」。「Miss Kay」講出答案時笑說:「係咪好多人估係南丫島呢?我都中咗招,答案係蒲台島。」雖然三位藝人都只答中一題,但陳瀅於第一題極速搶答,故以速度取勝,並將與周秀娜、張繼聰、連詩雅、「蝦頭」楊詩敏及「牛雜妹」李美琪一同進身準決賽再火併。

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!