掃呢頁CODE去手機

2015年11月26日 星期四

麥玲玲:錯生肖捱轟 玲玲寸安志杰:又唔係李連杰 __,李連杰,麥玲玲,安志杰,

麥玲玲咁講,唔知件事仲會唔會再有餘波呢? next 1/1 pre 麥玲玲話因為安志杰唔係李連杰,所以錯都唔奇... next 1/1 pre 問到佢覺唔覺得安志杰小氣時,佢就不願多談,只係話:得意咗啲咯 next 1/1 pre 雖然睇玲玲啲說話好似好谷氣咁,但其實佢做訪問時笑晒口㗎! next ...


麥玲玲咁講,唔知件事仲會唔會再有餘波呢?

next 1/1 pre

麥玲玲話因為安志杰唔係李連杰,所以錯都唔奇...

next 1/1 pre

問到佢覺唔覺得安志杰小氣時,佢就不願多談,只係話:得意咗啲咯

next 1/1 pre

雖然睇玲玲啲說話好似好谷氣咁,但其實佢做訪問時笑晒口㗎!

next 1/1 pre

大合照。

next 1/1 pre

安志杰、JC

next 1/1 pre

李連杰

next 1/1 pre

堪輿學家麥玲玲出席蔚雨芯(Rainky)迷你音樂會,談到早前舉行的《萬千星輝賀台慶》環節「台慶送大禮」,因她提早離開現場關係,需要再抽另一位藝人補中一百萬獎金,最終抽出由于淼補上。玲玲坦言一早知會大會早走,她說:「已經叫佢哋唔好擺我名入去,真係陰差陽錯,從來都冇試過抽中獎,冇乜偏財,只係中學嗰陣抽中代表學校出去考試。(覺得唔抵?)唔會,我又唔係正式藝員,于淼都話請我食飯,佢係後輩,等我啲前輩請啦。」

暗寸安志杰

至於早前因記者畀錯資料,搞到誤以為安志杰生肖屬龍,直指對方與Jessica C.唔夾,令對方怒髮衝冠叫她「轉工」,玲玲對此表示:「其實係記者畀錯資料我,記者都係網上搵佢個生肖,跟資料啫,好多時都會錯。」隨即暗寸對方不是李連杰:「佢只係安志杰唔係李連杰,錯都唔奇吖,可能嗰時佢結婚,我唔係恭喜,佢唔高興,但我係以命論命,唔係睇你係邊個,我之後都話,如果佢個BB出世要改名,歡迎搵我。」

嬲爆:得意咗啲咯

問到是否覺得安志杰小氣?玲玲說:「好難講,得意咗啲囉,如果係我會用幽默方式表達,可能佢真係好唔高興屬龍。」

鍾意就快D Share啦!