掃呢頁CODE去手機

2015年11月28日 星期六

與周潤發當年情 陳玉蓮:轟動過就夠 __,周潤發,陳玉蓮,

陳玉蓮日前應邀為黎燕珊主持嘅節目──《往事・並不如煙》擔任嘉賓錄影,期間陳玉蓮分享過去同周潤發嘅感情經歷,坦言愛情令佢成長,而且變得成熟。當年,陳玉蓮同周潤發嘅感情被視為圈中嘅「金童玉女」,而佢亦罕有地提起呢段感情事:「當時我只得18歲,周生係我初戀情人,可能我單純、蠢蠢地,所以吸引到佢啩!」之後黎燕珊笑指佢哋當時嘅關係轟動娛圈,陳玉蓮就慨嘆:「愛情唔在乎結果,轟動過就夠!嗰時好多傳媒想捕捉我哋拍 ...


陳玉蓮日前應邀為黎燕珊主持嘅節目──《往事・並不如煙》擔任嘉賓錄影,期間陳玉蓮分享過去同周潤發嘅感情經歷,坦言愛情令佢成長,而且變得成熟。

當年,陳玉蓮同周潤發嘅感情被視為圈中嘅「金童玉女」,而佢亦罕有地提起呢段感情事:「當時我只得18歲,周生係我初戀情人,可能我單純、蠢蠢地,所以吸引到佢啩!」

之後黎燕珊笑指佢哋當時嘅關係轟動娛圈,陳玉蓮就慨嘆:「愛情唔在乎結果,轟動過就夠!嗰時好多傳媒想捕捉我哋拍拖,好多人指我哋玩地下情,但實情係周生太忙,我哋根本無時間拍拖,久而久之就好難繼續落去,所以分手並唔係因為傳媒壓力。」之後又補充:「過咗咁耐,大家都成熟咗,唔會怕尷尬,如果再見到周生,我一定會走上前Say Hello!」經歷過婚姻失敗,陳玉蓮坦言享受依家一個人自由自在嘅生活,仲話會專心做慈善工作,唔會再搵伴侶。
鍾意就快D Share啦!