網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月30日 星期一

薛芷倫素顏遊中環 嚇窒食撻阿豬媽 __,薛芷倫,

「Ball后」薛芷倫「根本唔可以整容」就所有香港人都知,不過對於唔知咩事嘅遊客,就有少少…好奇喇!曾經透過電台節目,澄清自己唔可以整容同活喺人哋眼光下嘅薛芷倫,果然講得出做得到,呢日佢素顏低胸去中環買嘢,唔怕人忘之餘,仲霸氣盡現。其實係咁嘅,「Ball后」揸架波子落擺花街買嘢,泊正喺賣蛋撻賣到出晒名嘅餅家門口。一間出名嘅餅店,加一條好逼嘅行人路,搞到一堆淨係識「chumchumchum」嘅韓國大媽 ...






其他影片:>>






「Ball后」薛芷倫「根本唔可以整容」就所有香港人都知,不過對於唔知咩事嘅遊客,就有少少…好奇喇!

曾經透過電台節目,澄清自己唔可以整容同活喺人哋眼光下嘅薛芷倫,果然講得出做得到,呢日佢素顏低胸去中環買嘢,唔怕人忘之餘,仲霸氣盡現。

其實係咁嘅,「Ball后」揸架波子落擺花街買嘢,泊正喺賣蛋撻賣到出晒名嘅餅家門口。一間出名嘅餅店,加一條好逼嘅行人路,搞到一堆淨係識「chum chum chum」嘅韓國大媽,堆晒去「Ball后」架靚車隔離,搞到佢即時激動發出震撼聲「走開啊」,仲鉸剪手都出埋。

阿豬媽識趣借借,但目光就冇離開過阿「Ball后」個樣,鬼咩!上次電台澄清又唔係用韓文,阿豬媽見到係驚訝少少架喇!
鍾意就快D Share啦!