掃呢頁CODE去手機

2015年11月4日 星期三

【前夫絕情?】遭劉坤銘拒絕出席前老爺喪禮 羅霖:係,我冇被邀請 劉坤銘,羅霖,





其他影片:>>






劉坤銘父親劉思仁昨晚設靈,今日出殯,不過劉坤銘前妻羅霖並無出席喪禮。今午羅霖身穿背心短裙,喺尖沙嘴出席香港珠寶小姐競選記者會,佢戴住大會嘅鑽飾登場。羅霖透露喺泰國拍戲兩星期,終於完成工作。

惟今早羅霖前老爺劉思仁出殯,有傳前夫劉坤銘禁止羅霖出席喪禮,羅霖話:「今年係好多挑戰嘅一年,前老爺之外,仲有我外婆、姑婆相繼過身,感情衝擊好大。對老人家要好,生前愛錫,死後只係一個儀式,永遠將老人家放喺心中。」

羅霖直認被拒絕出席喪禮,但自己有送上花圈,佢話:「係,我冇被邀請,我再有透過個仔講,但我都仍被(劉坤銘)拒絕咗。阿仔同我講『爸爸話唔好』,但我其實好想見。」

至於會唔會覺得前夫絕情,羅霖話:「老爺對3個仔最好,噚日細仔拖住我手,喊住話見阿爺最後一面,我聽到都喊,諗起好多以前點滴。」講到呢度佢都眼濕濕。

被問到要打扮靚靚出席活動,但心情卻好慯心,會唔會覺得好矛盾?佢話:「都會0架,有3個人過身,但作為演員,感情要收埋一面,將最好一面見人。」

(攝影:沈健程) 羅霖直認被拒絕出席喪禮,但自己有送上花圈。 有傳前夫劉坤銘禁止羅霖出席喪禮。
鍾意就快D Share啦!