網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月21日 星期六

《巨星放題》第四集:蝦頭亂估通關 :),蝦頭,楊詩敏,

蝦頭亂估都啱,抵你過關! next 1/1 pre Eason開估都生鬼過人! next 1/1 pre 蝦頭答中兩條都過關。 next 1/1 pre 關楚耀聽到答案忍唔住話要「爆粗」。 next 1/1 pre 周柏豪雖然自封「 IQ爆棚」,但常識題就真係麻麻! ...


蝦頭亂估都啱,抵你過關!

next 1/1 pre

Eason開估都生鬼過人!

next 1/1 pre

蝦頭答中兩條都過關。

next 1/1 pre

關楚耀聽到答案忍唔住話要「爆粗」。

next 1/1 pre

周柏豪雖然自封「 IQ爆棚」,但常識題就真係麻麻!

next 1/1 pre

蝦頭無壓力過關。

next 1/1 pre

最強娛樂資訊App《東網巨星》最近推出刺激好玩的遊戲節目《巨星放題》,播出三集以來深受歡迎。除有兩位星級考官「Dr.吹神」陳奕迅(Eason)和「Miss Kay」謝安琪生鬼演繹,向每集參賽者發問各種考智力題目,今集的參賽者同樣極具睇頭,包括有自封「IQ爆棚」的周柏豪、瘦身成功的「徐子蝦」楊詩敏(蝦頭)及自嘲「IQ零蛋」的關楚耀(Kelvin),三人在三條放題上爭取終極「放題IQ王」寶座,最後由蝦頭「符碌」勝出!

蝦頭亂撞都啱

第四集由「Dr.吹神」獨霸戰場,看看柏豪、蝦頭和Kelvin能否輕鬆應付三條冷知識題目。第一條問題「私家車過西區海底隧道單程收費幾錢」,自認IQ爆棚的柏豪即時被考起,38蚊都講得出!Kelvin就不停重複問題,但偏偏就講不出答案。反而醒目蝦頭亂撞一通,竟然給她撞中60蚊,最抵死這條題目都考起Eason說:「我都唔知喎,因為我用auto toll。」Kelvin聽到Eason啲話都忍不住笑說:「要講粗口啦,呢單嘢!」

暗寸對手弱

Eason發問第二條「王家衛電影有咩特色?」柏豪答拍攝時間最長,Kelvin繼續毫無頭緒,蝦頭好有創意話「藍藍綠綠、好多對白……」至於答案好簡單,原來王家衛的電影片名都是四個字,三人都沒有答中。到Eason發問最後一題「蝴蝶味覺喺身體邊部分?」這條小學自然科題目,幸好未難到三人,更全部答中,Eason公布答案是說是「腳部」後,更手腳並用,來個「四肢朝天」,相當生鬼。

經過三條冷知識的比試後,蝦頭成功用急才答中兩題,擊退只答中一題的柏豪及Kelvin,順利出線,難怪蝦頭都暗寸對手太弱:「我真係冇諗過答中兩題都贏囉,因為問三條題目,應該冇人答中三題啦,咁我應該入到半總決賽,再鬥個你死我活。」

如果想收看此集精彩內容,記得登入《東網巨星》App,在廣告位置click入第四集

《巨星放題》。

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!