掃呢頁CODE去手機

2015年11月11日 星期三

男友韓國求婚成功 王菀之冧爆宣布婚訊 菀之,王菀之,



王菀之喺微博宣布婚訊。

next 1/1 pre

王菀之上載同男友甜蜜相。

next 1/1 pre

點少得手拖手。

next 1/1 pre

恭喜晒!

next 1/1 pre

王菀之微博

next 1/1 pre

藝人王菀之(Ivana)與設計師男友Eric So感情穩定仲好sweet,早前兩人一齊出席活動時一提到有關結婚話題Ivana即刻面都紅晒,Eric亦直言:「佢應承先講冇乜plan唔planning,感覺到就係!」不過今日Ivana喺社交微博sweet爆上載咗三張相,其中一張係二人嘅拖手照,另外兩張就係兩人嘅合照,之後Ivana仲冧爆留言:「遇上你 太感恩,不遲亦不早,感謝天父,感謝父母,感謝所有好兄弟姊妹,感謝大家,也祝福天下有情人終成眷屬,白頭偕老。攞個彩先 - "Eric So, you're SO LUCKY!" @EricSo蘇勳」

記者就此事致電Ivana,她冧爆回應:「當時二人單身, 經好朋友介紹, 因同樣熱愛藝術而走在一起,2013年中開始拍拖, 2015年四月於Eric So在韓國自己的藝術展覧時求婚,二人同樣愛藝術, 從事藝術, 愛旅遊, 價值觀相約, 所以很適合對方。」娛圈又多個人妻,真係恭喜恭喜!

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!