網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月1日 星期日

完整清晰版!齊昕爆粗連摑龍蝦媽兩巴 齊昕,梁齊昕,





其他影片:>>






尋日(10月31日)萬聖節,中環蘭桂坊當然「鬼多過人」,連特首女梁齊昕亦有「盛妝」打扮出席,以喪屍女鬼look與兩名女性朋友一齊夜蒲。

當晚齊昕好活躍,滿場飛,又與不同打扮嘅市民合照,喺夜店玩到凌晨3點,一行三人準備離去,連截幾次的士都失敗後,齊昕與一位的士司機口角,又鬧對方拒載,於是俾朋友拉入餐廳休息,等佢緩和情緒。

未幾,「龍蝦媽」唐青儀突然坐的士趕到,打算接走齊昕,但齊昕突然情緒失控,大叫一句:「有冇搞X錯啊!」之後齊昕俾唐扶住上的士,齊昕突然先用左手摑母親一巴,唐當場呆咗,但亦打算乘坐的士一同離開,點知說時遲那時快,唐再硬食火氣未下嘅齊昕一巴!被眾人勸阻嘅齊昕,更反問眾人:「You know this mum is not my biological mum?(你們知道嗎,這個人不是我的親生母親。)」

連食個女兩巴嘅唐青儀,最後決定將齊昕交俾一名趕至嘅男性朋友,叫佢陪齊昕坐的士離開,而唐則閃入一間夜店避開傳媒,事件擾攘大約半小時。
鍾意就快D Share啦!