網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月9日 星期一

田亮:田亮罕有晒囝囝正面 網民大讚靚仔! 田亮,



田亮經常晒囡囡Cindy嘅相,呢日罕有咁晒埋囝囝畀大家睇。

next 1/1 pre

笑得好甜,好靚仔呀!

next 1/1 pre

同壽星仔合照先。

next 1/1 pre

家姐錫啖細佬。

next 1/1 pre

到爸爸、媽咪錫喇!

next 1/1 pre

生日快樂呀!

next 1/1 pre

前跳水王子田亮擁有一女一子,但佢經常喺微博只係大晒囡囡嘅相,曾經被網友質疑佢偏心囡囡,不過田亮解釋囝囝唔鍾意上鏡先冇甫佢嘅相。

不過呢日田亮喺微博就罕有咁上載幫囝囝慶祝生日嘅相,仲大晒囝囝嘅獨照,並代入囝囝咁留言話:「大家好,認識一下!我是一家四口之一,最美的媽媽和姐姐給我準備了蛋糕,最醜的爸爸想搶鏡,被我p掉了。」唔少網友大讚佢囝囝遺傳到爸爸嘅優良基因,仲好搞笑咁擔心佢大個變靚仔會溝死女添!

今日田况老婆葉一茜都有喺微博上載同囝囝慶祝嘅相,見到佢哋一家四口係咁錫錫,溫馨到暈呀!

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!