網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月11日 星期三

陳凱琳避佘「穎女郎」零交流 凱琳,陳凱琳,

陳凱琳表示因忙於應付司儀工作而未有與阿佘傾偈,坦言將來合作唔會尷尬。

陳凱琳避佘「穎女郎」零交流

無綫年度盛事節目巡禮昨晚舉行,鄭嘉穎新歡陳凱琳(Grace)及舊愛佘詩曼同場零交流,任司儀的Grace避開直接訪問阿佘,大合照時又互當透明,招呼都懶得打!而眾女藝員紅地氈鬥胸光,場面目不暇給!

2016無綫節目巡禮昨晚在將軍澳電視城舉行,公布來年重點節目,百多位藝員盛裝出席盛會,吸引約一千名廣告客戶到場,場面熱鬧!

全場最受注視是鄭嘉穎現任女友陳凱琳(Grace)及舊愛佘詩曼同場,幸好嘉穎未有到場,避過尷尬時刻!眾星合照時,阿佘與Grace雖同樣企在第一行,但遭數位藝員隔開,其後兩女即使近距離行過亦互當透明,連招呼都費事打!而Grace與Bob(林盛斌)及張繼聰擔任司儀,訪問阿佘期間,Grace顯得相當避忌,幾條問題都交由Bob及阿聰發問,以免跟阿佘直接對話,同台玩遊戲時,兩女又未有出聲,只得Bob及阿聰講個不停。

將來合作冇尷尬

Grace受訪時死撐與阿佘見面冇尷尬,表示各有各忙未有時間傾偈:「冇尷尬,就算將來合作都冇問題。(你好似接唔到Bob同阿聰啲Gag?)佢兩個負責搞笑,我負責啲稿,我特別克制自己,唔好笑太多添!」台上宣布阿佘將參演重頭劇《使徒行者2》,海報上印有阿佘、苗僑偉、許紹雄、江美儀及陳敏之肖像,上集主角林峯冇份,另外阿佘將參與《愛情來的時候2》,阿佘表示上集是她欺負馬國明,今次則被對方整喊,馬國明即賣口乖讚阿佘喊樣一樣省鏡!

阿佘透露將參與《愛情來的時候2》。
  • 阿佘透露將參與《愛情來的時候2》。
身為媽媽級的呂慧儀笑言要吸引廣告客戶,努力賺奶粉錢。
  • 身為媽媽級的呂慧儀笑言要吸引廣告客戶,努力賺奶粉錢。
擔任司儀的陳凱琳(左二)未有與佘詩曼對話,由Bob(左)負責發問問題。
  • 擔任司儀的陳凱琳(左二)未有與佘詩曼對話,由Bob(左)負責發問問題。

昨晚舉行的紅地氈冒雨進行,有藝員擔遮出場,亦有人冒雨粉行紅地氈,但無阻眾花旦爭妍鬥麗鬥騷身材,呂慧儀、陳煒及楊秀惠夾出超強事業線冧客戶,烏身派禮物時更令人窒息!沈卓盈、王君馨、陳庭欣、黃心穎及岑麗香均Deep V示人,至於「咪神」高海寧雖亦是低胸,但效果較失色。

谷胸上陣的苟芸慧久未出席無綫的大型活動,表示既緊張又興奮。
  • 谷胸上陣的苟芸慧久未出席無綫的大型活動,表示既緊張又興奮。
楊怡晒靚背在眾女星中突圍。
  • 楊怡晒靚背在眾女星中突圍。
眾星合照時,與陳凱琳同在第一排的佘詩曼低下頭,未有與對方打招呼。
  • 眾星合照時,與陳凱琳同在第一排的佘詩曼低下頭,未有與對方打招呼。

呂慧儀谷胸抓銀

人母呂慧儀對於被讚最「胸狠」,她笑說:「唔係啩?好多靚女喎!我係適當性感,老公都話ok,希望廣告客戶留意到我,畀我賺吓奶粉錢。」久未出席無綫大騷的苟芸慧身穿紅色谷胸晚裝,她直言心情既興奮又緊張,問到何時再拍劇?她說:「我會做綜藝多啲,我興趣係賽車,公司都畀我發展。(身形瘦咗!)真係?好開心!多謝!(被影到去美容現積極減肥?)唔係真嘅嘢唔回應喇!」

另外,大合照向來是地位指標,今年企第一行中間的除了前輩汪明荃及陳百祥外,最靚位是阿佘、陳豪、鍾嘉欣、黃宗澤、郭晉安、田蕊妮、黎耀祥及楊怡。而全場最受廣告客戶歡迎藝人要數陳豪及胡定欣,不停被包圍索合照。

文:影視組

鍾意就快D Share啦!