網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月24日 星期二

鄭敬基:【父子定兄弟?】不老鄭敬基孖仔仔合照 __,鄭敬基,

呢三張相,分別見證住鄭敬基三字頭、四字頭到依家五字頭嘅「成長」。 next 1/1 pre 真係唔好講笑,25歲仔仔同鄭敬基嘅分別係……零。 next 1/1 pre 着住背心嘅仔仔大騷麒麟臂。 next 1/1 pre 仔仔係1990年出世,即係年輕敬基影呢張相時大概三十幾歲仔。 next 1/1 ...


呢三張相,分別見證住鄭敬基三字頭、四字頭到依家五字頭嘅「成長」。

next 1/1 pre

真係唔好講笑,25歲仔仔同鄭敬基嘅分別係……零。

next 1/1 pre

着住背心嘅仔仔大騷麒麟臂。

next 1/1 pre

仔仔係1990年出世,即係年輕敬基影呢張相時大概三十幾歲仔。

next 1/1 pre

2002年嘅鄭敬基,當時佢已經係40歲……

next 1/1 pre

2013年,鄭敬基同李麗珍合作拍《M Club》,當時佢已經係50歲之齡,佩服佩服!(資料圖片)

next 1/1 pre

近年回流香港發展嘅歌手鄭敬基,與一對仔女分隔兩地,但依然無損佢哋嘅感情。而鄭敬基今日喺Instagram上載同佢餅印一樣嘅仔仔嘅溫馨合照,現年52歲嘅佢同25歲仔仔睇落冇咩分別咁,莫非係食咗防腐劑先keep得咁好?

佢仲自爆囝囝早前特意嚟香港探佢,搞到佢好感觸咁留言話:「實在感覺光陰快過箭,但感恩主從第一天至現在,以及至未來的保守,從來都不是多長而是多深,所以好好享受每一天,再見。」



鍾意就快D Share啦!