網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月23日 星期一

豪門再爆風暴:【豪門再爆風暴】祥嫂怒轟親生仔女 :),

祥嫂怒轟三名親生仔女,不過佢話鄧兆榮除外。 next 1/1 pre 祥嫂受訪時表現激動,力指金錢萬惡,仲話啲仔女害過佢,所以要防。 next 1/1 pre 祥嫂聲言要公開挑戰仔女。 next 1/1 pre 祥嫂講講吓仲爆咗一句:我有生過咩? next 1/1 pre ...


祥嫂怒轟三名親生仔女,不過佢話鄧兆榮除外。

next 1/1 pre

祥嫂受訪時表現激動,力指金錢萬惡,仲話啲仔女害過佢,所以要防。

next 1/1 pre

祥嫂聲言要公開挑戰仔女。

next 1/1 pre

祥嫂講講吓仲爆咗一句:我有生過咩?

next 1/1 pre

佢仲話啲仔女虐老。

next 1/1 pre

祥嫂力斥鄧小艾(左)有事鍾無艷,冇事就話佢勾佬。

next 1/1 pre

祥嫂另一名涉事親生女兒鄧碧玉。(資料圖片)

next 1/1 pre

左為鄧兆榮

next 1/1 pre

豪門再爆恩怨!洪金梅(祥嫂)過往曾與仔女鄧兆尊、鄧兆榮、鄧翠玉(小艾)及鄧碧玉發生轟動全港的爭拗事件,後來彼此化干戈為玉帛,雙方和好如初,但近日突然又平地一聲雷,祥嫂與仔女再傳不和,她一度質問:「係咪謀我死呀?」更聲言要公開挑戰仔女。

「做乜要分?我都未死」

爆去年被要求簽授權書:想標我尾會?

祥嫂表示去年仔女曾求見,但被她拒諸門外,被問是否有人想分家產?她說:「做乜要分?我都未死!點都要食飯,係咪謀我死呀?(仔女想你分?)唔好騷擾我呀!舊年臨過年前14日,除咗兆榮冇份外,3個仔女嚟到我大宅等我,要我簽文件,係啲授權書,我驚呀?!係咪想標我尾會?起我尾注?害過我喎,我要防呀!(覺得親生仔不如近身錢?)前人係咁講,我要今晚返去諗吓先再答你,金錢係萬惡嘅!我已經好少出嚟見大家,就係怕你哋係又問,唔係又問,我啲瘡疤已經好番,你哋又揭起啲焦!」

「我有生過咩?」

祥嫂坦言已與仔女不見多時,她說:「去年至今冇見佢哋,仔女?我有生過咩?我都忍辱負重咁耐,唔講就係唔想糟蹋鄧永祥嘅名聲,忍辱18年,忍到滿身病痛,佢哋想點呀?係咪虐老呀?我唔係怕邊個,更加唔會怕我所出嘅,夠膽就出嚟,我公開挑戰佢哋!」

斥鄧小艾有事鍾無艷

祥嫂聽到鄧小艾對外宣稱對她服侍周到,她即說:「服侍我乜嘢呀?我行得企得,佢有事鍾無艷,冇事就話我勾佬,令我好勞氣。」

鍾意就快D Share啦!