掃呢頁CODE去手機

2015年11月2日 星期一

【齊昕摑母】梁太首開腔:女兒無辜只為保護朋友 齊昕,梁齊昕,





其他影片:>>






陳奕釗攝

萬聖節夜特首夫人梁唐青儀欲接女兒梁齊昕回禮賓府時,遭女兒連摑兩巴,齊昕更指梁唐青儀非其親母,期間齊昕的朋友面對傳媒包圍及拍照,不斷掩面,最後梁太沒有隨齊昕上的士。梁太今日出席一個頒獎禮活動,狀甚輕鬆,不時展現笑容,又向在場記者揮手。她首度開腔回應事件,指齊昕是個善良又喜歡小動物的「細路女」,當時有數十記者包圍齊昕,梁太承認齊昕當時飲醉酒,而場面十分混亂,深信齊昕當晚一切行為舉止,無意冒犯任何人,只是想保護朋友。

梁太指,齊昕與朋友欲離開時被大批記者包圍,故齊昕的朋友致電她,她到場後即找一輛的士,希望接走她們,又指當時場面相當混亂,「有傳媒朋友拉開我車門想衝上我架車度,齊昕同佢嘅朋友想上車,你哋(傳媒)嘅朋友四、五十人湧埋嚟圍住佢」。對於傳媒報道齊昕當時講粗口,梁太指自己當時在場但「聽唔到」。

梁太又指,知道社會上不少人、網上的朋友,對政制及現狀有不滿,但女兒實屬無辜,強調齊昕現時最需要休養及空間,「請你哋以後齊昕嘅私人活動大家唔好再騷擾佢」。

梁太今日出席展能學童獎學金頒獎禮,致辭時表示,獲獎學生即使肢體或智力殘障,但每個人都盡力克服障礙,為他們感到驕傲。

鍾意就快D Share啦!