掃呢頁CODE去手機

2015年11月24日 星期二

鍾嘉欣重提被「追殺」經過:我以為會死 :),嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

鍾嘉欣重提番當年拍無綫劇《人生馬戲團》被「追殺」嘅經過! next 1/1 pre 鍾嘉欣話當年係想幫楊思琦慶祝生日,點知出去等的士時,畀十幾二十個男人拎住刀追過嚟! next 1/1 pre 當日佢哋幫楊思琦舉行驚喜Party。 next 1/1 pre 嘉欣話走嗰陣,因為自己心急,走喺最前面。 ...


鍾嘉欣重提番當年拍無綫劇《人生馬戲團》被「追殺」嘅經過!

next 1/1 pre

鍾嘉欣話當年係想幫楊思琦慶祝生日,點知出去等的士時,畀十幾二十個男人拎住刀追過嚟!

next 1/1 pre

當日佢哋幫楊思琦舉行驚喜Party。

next 1/1 pre

嘉欣話走嗰陣,因為自己心急,走喺最前面。

next 1/1 pre

佢話追佢哋嘅人拎住勁大把嘅刀。

next 1/1 pre

嗰次之後,嘉欣患上創傷後遺症,每次聽到的士開門聲或者鏗鏗聲就會驚,有時仲會爆喊!

next 1/1 pre

仲話畀呢件事困擾咗一年半。

next 1/1 pre

藝人鍾嘉欣擔任嘉賓的無綫節目《娛樂3兄弟》昨晚播出,其中一部分嘉欣首度講述十年前在內地拍無綫劇《人生馬戲團》失蹤的經過,再度炒熱這話題!2005年8月,鍾嘉欣和楊思琦、陳浩民、唐文龍在番禺拍攝《人》劇,期間他們與工作人員唱K消遣,傳出被當地賊人打劫,更傳出楊思琦和鍾嘉欣失蹤多個小時,事後無綫高層勒令相關人士封口,多年來引來外間不少揣測!

「我覺得我哋死梗」

嘉欣在《娛樂3兄弟》重提此事,她說:「依家都過咗十年,我哋冇失蹤72小時,但發生咩事,到依家對我嚟講都係一個謎嚟嘅!」她透露當日是8月7日思琦生日,她希望為對方舉行驚喜Party,唐文龍提議到相距只有五分鐘路程並且相當安全的卡拉OK,於是嘉欣叫唐文龍及陳浩民安排,嘉欣再說:「唱到一點幾左右,大部份人都走晒,淨係我哋10個人一齊走,我最心急,行到最前截的士,一開(的士)道門,有十幾二十個男人,拎住咁大把圓月彎刀跑過嚟,閃令令,我最前睇得最清楚,佢哋舉起手講『別走』(用普通話)!我覺得係追殺我哋,追到掘頭路,我覺得我哋死梗,但唔知點解有啲磚疊到咁高嘅,有啲垃圾又係疊到咁高,又有啲樹枝,寧寧舍舍有咁大個窿喎,我就話『思琦!跳!』我喺啲窿罅度見到佢哋隻腳,拎咗啲電筒照住想搵我哋,嗰下真係好驚,我真係以為會死!」

聽到的士開門聲都驚

其後助導致電嘉欣,表示「壞人已經走咗」,但嘉欣依然相當害怕繼續匿埋:「佢愈講呢句我就愈驚,我諗會唔會一走出嚟就即刻捉我,最後我冇出嚟,又鎅損咗隻腳,最後佢搵到我哋,之後我係咁爆喊,嗰次之後真係有創傷後遺症!」她表示每次聽到的士開門聲及鏗鏗聲便會感到害怕甚至爆喊,壞情緒維持了約一年半才平伏。問到知否被追殺原因,嘉欣說:「我當係點錯相。」

鍾意就快D Share啦!