網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月23日 星期一

盧凱彤剷走躁鬱 剃頭重生 :),盧凱彤,

盧凱彤輕摸頭頂,問粉絲新髮型評價。
ODN.ad.write('text2', '00281'); 盧凱彤剷走躁鬱 剃頭重生 歌手盧凱彤(Ellen)兩年前患上躁鬱症,經過治療終戰勝心魔,前晚重踏舞台舉行演唱會,走出陰霾的Ellen宣布明年初將移居台灣兩年,目的是想生活節奏放慢。為表達從黑暗走出光明,Ellen在台上親手將菇頭剷成Skinhead,成為首位香港女藝 ...


盧凱彤剷走躁鬱 剃頭重生

歌手盧凱彤(Ellen)兩年前患上躁鬱症,經過治療終戰勝心魔,前晚重踏舞台舉行演唱會,走出陰霾的Ellen宣布明年初將移居台灣兩年,目的是想生活節奏放慢。為表達從黑暗走出光明,Ellen在台上親手將菇頭剷成Skinhead,成為首位香港女藝人在台上剃頭。

盧凱彤前晚於九展Star Hall舉行一場「Rockmui 29 Live in HK」演唱會,吸引何韻詩、黃耀明、周國賢、方大同、藍奕邦、林一峰、林二汶及黃宇詩等捧場,當唱到《Exit Music》時,赤腳的Ellen突然跪在巨型鏡前,並取出電髮剷在數千人見證下親手將菇頭剷成Skinhead,還邊剷邊望鏡傻笑。

兩年前寫「遺作」

換上大露背衫露出背部紋身的Ellen,與樂手彈結他彈到彎腰及跪地,現場掟出十多個透明巨型氣球供歌迷拋來拋去,反應熱烈。曾患躁鬱症的Ellen有感而發說:「呢兩年喺屋企休息咗一排,思想上去咗一個好遠嘅地方,得我一個好寂寞。」接住講述個唱編排道:「前面講黑暗同枷鎖,後面係重生同光明,呢兩年經歷高低起跌,我廿七歲寫咗首歌,同自己講係最後一首作品,唔知點解當時咁有勇氣寫自己遺作,依家諗起覺得自己好傻。」Ellen並感激大家說:「相信呢個世界源自兩樣嘢,一個愛、一個恐懼,我好開心經歷咗恐懼,愛嗰Part可以同大家經歷,係我最大嘅祝福。」

盧凱彤跪在巨鏡前,以電髮剷親手將菇頭剷成Skinhead。濃密菇頭
  • 盧凱彤跪在巨鏡前,以電髮剷親手將菇頭剷成Skinhead。濃密菇頭
對鏡自剷
  • 對鏡自剷
Skinhead誕生
  • Skinhead誕生

明年移居台灣

事後,Ellen坦言一直想剃頭:「作為一個女Rocker,點都要剃一次頭,以前好在乎別人眼光,依家已經唔在乎,最緊要自己嘅生命。」隨即解釋剃頭另一原因,她說:「我好鍾意愛爾蘭女歌手Sinead O'Connor,佢都有躁鬱症同剃頭,係想向佢致敬。」Ellen並透露明年初將移居台灣:「會過去住一、兩年,想生活節奏慢啲,不過香港有工作都會返嚟。」對於好友林嘉欣封金馬影后,Ellen興奮說:「真係好開心,叫佢請食飯。」文:音樂組

穿露背歌衫的盧凱彤露出背部紋身。
  • 穿露背歌衫的盧凱彤露出背部紋身。
赤腳演出的盧凱彤唱到跪地。
  • 赤腳演出的盧凱彤唱到跪地。
盧凱彤透過巨型氣球與粉絲互動。
  • 盧凱彤透過巨型氣球與粉絲互動。

鍾意就快D Share啦!