網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月21日 星期六

容祖兒撐男友賽車 劉浩龍幾晚瞓唔好 :),祖兒,劉浩龍,浩龍,容祖兒,

今日劉浩龍、方力申、莊思敏、周秀娜、曾國祥等多位明星將會參加澳門格林披治大賽,噚日喺排位賽發生咗意外嘅莊思敏就話希望今日可以順利完成比賽,而噚日嘅意外更令佢手腕同腰輕微受傷。雖然比賽前大家都有用心聽指示,但係參賽者之一嘅師兄劉浩龍就自爆話自己已經幾晚訓唔好:「其實今日心情非常緊張,始終都係第一次參加呢啲比賽,呢幾晚都訓得好差,噚晚都有札晒咗,可能係見到噚日發生嘅意外,呢個畫面都係我個腦度出現,所以 ...


今日劉浩龍、方力申、莊思敏、周秀娜、曾國祥等多位明星將會參加澳門格林披治大賽,噚日喺排位賽發生咗意外嘅莊思敏就話希望今日可以順利完成比賽,而噚日嘅意外更令佢手腕同腰輕微受傷。雖然比賽前大家都有用心聽指示,但係參賽者之一嘅師兄劉浩龍就自爆話自己已經幾晚訓唔好:「其實今日心情非常緊張,始終都係第一次參加呢啲比賽,呢幾晚都訓得好差,噚晚都有札晒咗,可能係見到噚日發生嘅意外,呢個畫面都係我個腦度出現,所以今日都會小心對待呢件事,完成到呢項賽事已經好滿足。」

在場除咗有參賽者外,森美、容祖兒、洪天明、鄧麗欣、賈曉晨等人亦有到場支持,祖兒都特登去到澳門撐男友!
鍾意就快D Share啦!