網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月23日 星期一

【汪峰英語很爛?】捕獲子怡汪峰美國行街 :),汪峰,章子怡,子怡,

子怡同汪峰喺店內同兩名外籍人士密密斟。 next 1/1 pre 之前汪峰畀人話英文好差,依家似乎進步咗喎! next 1/1 pre 汪峰同子怡又傳有喜、又傳已經領證結婚,但佢哋到依家都乜都冇認過。 next 1/1 pre 內地女星章子怡 ...


子怡同汪峰喺店內同兩名外籍人士密密斟。

next 1/1 pre

之前汪峰畀人話英文好差,依家似乎進步咗喎!

next 1/1 pre

汪峰同子怡又傳有喜、又傳已經領證結婚,但佢哋到依家都乜都冇認過。

next 1/1 pre

內地女星章子怡早前就被內地導演魏楠「踢爆」有喜,更有傳腹中塊肉是「慈姑椗」,而再度做爸爸的汪峰努力搵奶粉錢之餘,一有時間亦會探望在美國安胎的子怡。

今日有內地傳媒拍得子怡及汪峰現身美國拉斯維加斯,相中子怡長髮披肩,戴上帽及黑超,腹部隆起,身型亦略見比之前圓潤了不少,與同樣全黑色打扮的汪峰齊齊於商店內和兩名外籍人士以英語聊天,之前就有網民大爆汪峰「英語很爛」,似乎跟得子怡多,汪峰的英語都進步不少。報道更指二人十指緊扣拖實行街濕平,更不時情深對望,儼如熱戀小情人一樣!

鍾意就快D Share啦!