網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月7日 星期六

陳國邦:陳國邦後悔拍三級片:想知會唔會勃起? 陳國邦,



陳國邦接受訪問時,大談自己接拍三級片的原因同羅敏莊拍拖趣事。

next 1/1 pre

剛離開無綫的陳國邦接受電台錄音問,談到離巢公開信後,陳國邦自言最開心是得到從來沒有的經歷:「有一日,我喺旺角等Mimi(羅敏莊)嘅時候,有一位白頭髮嘅中年男人,比我年紀仲要大啲,走過嚟禮貌咁問我:『你係咪陳國邦先生?』我話:「係!」佢又話:『我好欣賞你能夠做出咁樣嘅決定,我好鍾意睇你做戲』,喺演藝圈浮沉26年,我冇當過主角,冇攞過大獎,但我今日得到嘅係比前兩者更有力量嘅收穫。」

大談拍三級片因由

曾先後在金馬獎、金像獎獲提名「最佳男配角」的陳國邦,正當事業起飛之際,陳國邦最令人意外是94年接拍三級片《廣州殺人王之人皮日記》,片中有不少性愛場面,對此陳國邦說:「冇錯!呢套係三級片,首先,我唔想拍,但同導演再進一步接觸嘅時候,呢個係真人真事。」嘗試及體會不同角色,最後令他躍躍欲試,他續說:「我從未接觸過呢類型角色,最重要係導演答應我可以拒絕純粹賣弄色情嘅鏡頭;其次,講出嚟你可能覺得好奇怪,但我真係好想嘗試,作為演員,我會幻想面對性愛場面或面對裸露嘅女人時,我會唔會有生理反應或者勃起呢?我好想體會一下實際嘅工作環境。」

被問到有沒有顧及後果,他坦言:「冇想過後果,如果我有想後果,呢部戲係唔應該接嘅,冇錯,拍完呢部戲之後,我咩都冇,所有工作機會都冇。」

羅敏莊主動追求

談到與羅敏莊感情,傳聞當年羅敏莊主動追求男方,他爽快地回答:「對。(當時你有女朋友?)當時佢都有男朋友,哈哈,大家都未結婚。」提到羅敏莊做了甚麼成功俘虜他,他分享了一個趣事:「有一次佢見到我買椰堆,我話好好食,之後又買咗好幾次,從此佢每天都買椰堆畀我,直至有一日我忍唔住同佢講:『我以後都唔想食椰堆喇。』」當年羅敏莊做了很多吸引他,陳國邦指當中有一句說話成就了這段姻緣,他說:「佢曾經話:『我覺得我一生人係嚟照顧你嘅!』的而且確,佢做到咗,依家還要加上照顧我哋嘅囡囡陳禛。」

問陳國邦是不是一個浪漫的人?他自揭剛同居時送了一件禮物哄得羅敏莊大叫:「佢鍾意下廚,但原本租住嘅單位煮食爐好舊,有一日,我等佢出去嗰幾個鐘,我早部署好人嚟安裝全新嘅石油氣爐。之後我扮嘢冇事發生,等佢返嚟嘅時候,佢驚喜得嘩,嘩!我唔知咁係咪叫浪漫,但佢係一個收到石油氣爐都會開心嘅女人。」

問到他毅然離開無綫冇咗庇蔭,經濟方面可有壓力?他坦言因為有太太羅敏莊,讓他很看得開:「正如公開信所提及『反正有需要我嘅地方,有我落腳嘅地方,我就去嗰度。』太太支持都好重要,佢話自己可以做主持,登台唱歌,最重要係佢話:『老公!我不介意你賺少啲!』」有家背後支持,令陳國邦再無後顧之憂。

鍾意就快D Share啦!