掃呢頁CODE去手機

2015年11月4日 星期三

【係咪分手?】傳與陳泰銘情變 關之琳赴台灣 笑晒口:明天回答﹗ 陳泰銘,關之琳,





其他影片:>>






53歲關之琳(之之)近日與台灣富商陳泰銘,交往多年屢傳婚訊,但近日傳出情變,日前之之被拍到搬出陳泰銘香港豪宅,兩人過往遊山玩水形影不離情景已不復見,最近之之都係單拖出席活動,故傳出兩人濃情轉淡。

據台灣《蘋果》報道今天關之琳坐飛機赴台灣,準備出席後天時尚活動,會唔會趁呢兩日見陳泰銘,藉以修補感情備受關注。今午5時許之之抵台灣,見有傳媒採訪,佢以報以微笑。

問佢同陳泰銘係咪分手了?點解分手?0依家心情還好嗎?有冇機會復合?陳泰銘去香港被拍到同劉嘉玲行山,點解唔係你陪佢?點解同佢避而不見?

面對記者連珠發炮,之之都係笑而不答,僅揮手話:「我明天回答,明天回答。」之後公關上前幫佢推行李上車,載佢到中天電視錄《小燕之夜》節目。

隨後關之琳換上露肩靚裙,並露出事業線,記者再次提問,佢都係嗰句:「明天回答。」再問到陳泰銘係咪已婚時,佢再話:「我已說明天回答,妳記得嗎?」

(台灣蘋果日報圖片) 面對記者連珠發炮,之之都係笑而不答。 (台灣蘋果日報圖片) (台灣蘋果日報圖片)
(台灣蘋果日報圖片) 關之琳(左一)與陳泰銘(左二)去年12月,一同出席好友劉嘉玲的生日P。(資料圖片)
鍾意就快D Share啦!