網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月7日 星期六

杏兒結婚了! 準李太: 我是一個小女人 杏兒,胡杏兒,





其他影片:>>






恭喜晒,胡杏兒! 36歲嘅杏兒尋晚同男友Philip Lee訂婚,準李太今個生日真係相當難忘。

杏兒半夜係微博upload佢同Philip Lee嘅婚照,兼且前後講咗6次「謝謝你」,杏兒話︰「謝謝你,謝謝你每一天也讓我的臉上充滿笑容,謝謝你在過馬路的時候永遠站在有車的那一邊,謝謝你在我不吹頭髮睡覺的時候你會一路罵我一邊幫我吹乾,謝謝你,讓我知道原來我也可以是一個小女人,也謝謝你邀請我做你的終身伴侶,讓我對未來充滿信心和希望,thank you and I love you。」

一睇真係甜到漏! 圈中人不斷留言祝賀,之後網上面更有多張杏兒同杏兒同阿Phil嘅婚照流出,時間真係夾到冇咁準。陳敏之話成個求婚過程都好感動,杏兒更加喊到講唔到嘢,要將支咪交俾阿Phil。睇番佢同啲朋友影嘅合照,張張都眼濕濕。

據知今次杏兒手上兩假戒指分別係生日禮物同求婚戒指,而杏兒同Philip切蛋糕嘅時候,成隻小鳥咁挨埋阿Phil到,準李太心情畫晒係塊面度。下個月杏兒就出嫁啦,好快大家就要改口叫佢做李太啦!

鍾意就快D Share啦!