網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月14日 星期六

【血濺九華徑】感激印傭救一命 陳婆婆:唔係就被佢殺死咗喇 :),





其他影片:>>






九華徑發生恐怖斬人血案,事件中險遭劈死的86歲陳婆婆目前已出院,她頭部被斬中一刀,右眼角明顯瘀腫,幸而家中印傭捨命相救才逃過一劫,她晚上接受《蘋果》訪問時,衷心的說:「好彩個工人咋,如果唔係,我被佢殺死咗喇!……真係好多謝佢!」

陳婆婆憶述事發過程仍猶有餘悸,更一度表示:「我個心跳得好犀利,唔講喇!」原來事發時只有婆婆和印傭在家,她正在房內準備午睡,不料疑犯突然到來狂拍門,印傭開門見到疑犯為湯伯,就不斷問他:「做咩呀?做咩呀?」但他沒有回答。

其後疑犯逕自遂個房間去睇,婆婆憶述:「我就問佢咩事呀湯生(疑犯),跟住佢拿起個斧頭想劈我,我就猛問佢咩事呀?咩事呀?佢又唔答我,係咁劈係咁劈,連度門都被佢劈爛埋!」此時,幸得工人撲上前,並踢疑犯下體,「個工人撐住,推佢落梳化同佢搏鬥。」婆婆表示,疑犯跌倒梳化後,印傭按着斧頭不讓疑犯反擊,讓婆婆有時間逃跑,然後印傭亦拼命逃出屋外。

對於疑犯的這次反常行為,陳婆婆感到摸不着頭腦,二人一直為鄰居相識數十載,一直相安無事,從無發生過爭執:「平時傾偈就冇乜嘢!」

至晚上,疑犯的兒子偕太太走到陳婆婆家道歉,婆婆的媳婦直言:「唔會怪佢,大家都唔想嘅!」

想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime

鍾意就快D Share啦!