掃呢頁CODE去手機

2015年11月30日 星期一

最驚五樣嘢 周柏豪要靠女友保護 __,柏豪,周柏豪,

周柏豪咁大個男人驚咁多嘢,有啲失威喎!next1/1pre周柏豪同千嬅一齊出席活動。next1/1pre周柏豪話女友都唔玩得機動遊戲。next1/1pre周柏豪笑言澳門開騷前後被兩個巨星夾住。next1/1pre不過周柏豪唔使人服侍,佢自己識照顧自己。next1/1pre周柏豪自認好膽小。next1/1pre周柏豪、楊千嬅及組合SuperGirls等於尖沙咀出席「東華慈善嘉年華」啟動禮。提到嘉年華 ...


周柏豪咁大個男人驚咁多嘢,有啲失威喎!

next 1/1 pre

周柏豪同千嬅一齊出席活動。

next 1/1 pre

周柏豪話女友都唔玩得機動遊戲。

next 1/1 pre

周柏豪笑言澳門開騷前後被兩個巨星夾住。

next 1/1 pre

不過周柏豪唔使人服侍,佢自己識照顧自己。

next 1/1 pre

周柏豪自認好膽小。

next 1/1 pre

周柏豪、楊千嬅及組合SuperGirls等於尖沙咀出席「東華慈善嘉年華」啟動禮。提到嘉年華設有高空機動遊戲,柏豪搞笑自認膽小:「我又驚高、驚血、驚曱甴、驚凍同驚熱。(你好難服待?)我唔使人服待,自己照顧自己。」談到他該如何保護女友?柏豪說:「男人在適當時候會攞出勇氣。女朋友唔驚曱甴,可以一手捉住。(佢保護番你?)女性有時候突然發揮母愛。(同女友玩機動遊戲?)佢都驚,砌積木就啱佢。」

畏高的他直言喜歡挑戰,故有興趣試玩嘉年華的高空機動設施:「唔好食咁多嘢去玩。(千嬅話飲醉再玩?)咁我應該會嘔。」

提到十二月於澳門舉行個唱,柏豪笑言感到壓力:「我開騷前後都被巨星夾住,前有郭富城,之後就麥當娜開騷。加上我面對新場地都會緊張。」

鍾意就快D Share啦!