掃呢頁CODE去手機

2015年11月29日 星期日

陳展鵬再稱帝勁興奮 張繼聰慘食白果 __,繼聰,陳展鵬,陳展,張繼聰,

陳展鵬(左圖)缺席都照攞視帝,而有到場的張繼聰再次被揮低!next1/1preTVB特別派員工到日本頒獎!next1/1pre張繼聰就唯有同身邊嘅楊怡傾偈!next1/1pre陳展鵬就話記得有人同佢講過「總會有一日等到自己想要嘅嘢」!next1/1pre會繼續保持謙虛心態!next1/1pre唔知台慶當晚又點呢?next1/1pre《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮2015》頒發「最喜愛TVB男主角 ...


陳展鵬(左圖)缺席都照攞視帝,而有到場的張繼聰再次被揮低!

next 1/1 pre

TVB特別派員工到日本頒獎!

next 1/1 pre

張繼聰就唯有同身邊嘅楊怡傾偈!

next 1/1 pre

陳展鵬就話記得有人同佢講過「總會有一日等到自己想要嘅嘢」!

next 1/1 pre

會繼續保持謙虛心態!

next 1/1 pre

唔知台慶當晚又點呢?

next 1/1 pre

《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮2015》頒發「最喜愛TVB男主角」獎,最後三強是張繼聰《收規華》、陳展鵬《張保仔》及洪永城《張保仔》,最終由缺席的大熱陳展鵬贏出勇奪馬國視帝!這是他繼新加坡星和頒獎禮後再下一城!

無綫娛樂新聞台特別派員到日本頒獎予陳展鵬,展鵬手執獎座表現興奮,他說:「今次我要拍劇,都幾趕,嚟唔到參加呢個Party,好開心終於等到呢個獎!多謝TVB、Astro、多謝《張》劇台前幕後所有人!多謝日日投票畀我嘅馬來西亞Fans!多謝珍姐(高層曾勵珍)畀好多機會我,我會珍惜!好多人叫過我努力,話總會有一日等到自己想要嘅嘢,我會保持謙虛心態,記住冇以前嘅陳展鵬就冇今日嘅我!」他又特別多謝父母及兩位已離開的馬來西亞華僑婆婆。

而有出席頒獎禮的張繼聰今晚連失兩獎,繼「最喜愛TVB男配角」輸給袁偉豪,再失落「男主角」,連食兩個白果,認真慘豬!不過佢都有孖楊怡同林夏薇齊齊攞角色獎,都算有番啲安慰。

鍾意就快D Share啦!