網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月24日 星期二

《巨星放題》:《巨星放題》第四集登陸《東網港澳》 __,

第四集《巨星放題》,已經喺《東網港澳》App同ontv隆重登場喇。 next 1/1 pre 如果想重溫番之前嘅集數,就可循《東網巨星》App、《東網港澳》App 及《on.cc 東網》網頁三個途徑收睇。 next 1/1 pre 第五集已經喺《東網巨星》App有得睇,想睇又未有《東網巨星》App,快啲去Download啦! ne ...


第四集《巨星放題》,已經喺《東網港澳》App同ontv隆重登場喇。 next 1/1 pre 如果想重溫番之前嘅集數,就可循《東網巨星》App、《東網港澳》App 及《on.cc 東網》網頁三個途徑收睇。 next 1/1 pre 第五集已經喺《東網巨星》App有得睇,想睇又未有《東網巨星》App,快啲去Download ne ...


第四集《巨星放題》,已經喺《東網港澳》App同ontv隆重登場喇。

next 1/1 pre

如果想重溫番之前嘅集數,就可循《東網巨星》App、《東網港澳》App 及《on.cc 東網》網頁三個途徑收睇。

next 1/1 pre

第五集已經喺《東網巨星》App有得睇,想睇又未有《東網巨星》App,快啲去Download

next 1/1 pre

《東網巨星》App重點遊戲節目《巨星放題》,兩位星級考官「Dr.吹神」陳奕迅及「Miss Kay」謝安琪向一眾圈中人出刁鑽IQ題,為咗「放題IQ王」呢個美譽,18個藝人齊齊絞盡腦汁搶答進行大格鬥;節目播放以來,瞬間成為熱話,得到一眾藝人及網民關注!

第四集移師《東網港澳》App

周二已在《東網巨星》App播放的第四集,現移師《東網港澳》App及ontv隆重登場!第四集由「IQ爆棚」的周柏豪、瘦身成功的「徐子蝦」楊詩敏(蝦頭)及自嘲「IQ零蛋」的關楚耀出戰,三位唱得之人勢必掀起一番激鬥,但結果又如何?咁就要快啲睇片

第五集《東網巨星》率先睇

睇完片係咪覺得未夠喉?想立即追睇第五集戰況?咁就要下載最強娛樂資訊App《東網巨星》,因為《巨星放題》第五集已經喺《東網巨星》App有得睇!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

重溫《巨星放題》話咁易

最強娛樂資訊App《東網巨星》推出的《巨星放題》首播後掀起熱潮,至今播放到第五集,若想重溫頭四集精彩內容,可從《東網巨星》App、《東網港澳》App及《on.cc東網》網頁三個途徑收看。

在《東網巨星》App點擊「視娛樂」,點擊節目《巨星放題》便可收看《巨星放題》所有已播出的集數。至於在《東網港澳》App,則只要點擊「ontv東網電視-港澳台」,從「節目」中選擇「娛樂節目」便能收看《巨星放題》四集內容,無限Loop藝人精湛表現。《東網巨星》App獨家率先播映《巨星放題》,若想先睹為快收看第五集節目,請下載《東網巨星》App 。

鍾意就快D Share啦!