網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月9日 星期一

范冰冰李晨被爆秘密領證 元旦搞婚禮 冰冰,范冰冰,李晨,李冰冰,



有人爆料,冰冰同李晨已經領證結婚。

next 1/1 pre

婚宴會於元旦喺三亞大搞。

next 1/1 pre

以佢哋嘅知名度同人緣,諗都諗到會有幾盛大。

next 1/1 pre

分分鐘舖張過曉明同Baby。(資料圖片)

next 1/1 pre

當年大S同汪小菲都係喺三亞搞婚宴架。(資料圖片)

next 1/1 pre

內地女星范冰冰同男友李晨自公開戀情後不時大晒恩愛,亦經常被傳好事近,李晨早前喺上海出席活動時就話范冰冰遲啲要拍戲,所以暫時未考慮結婚嘅事。

不過,近日有媒體就引述某導演嘅講法,話李晨同范冰冰已經秘密領證,目前亦正在籌備婚禮,就連鑽戒同婚紗照都準備好,更指二人有可能於明年元旦喺三亞結婚。有傳婚禮嘅嘉賓陣容亦非常強大,包括成龍、甄子丹、趙薇、劉亦菲、王菲、黃曉明與Angelababy夫婦、舒淇、林心如等,星光熠熠,相信係另一個矚目嘅世紀婚禮呀!

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!