網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月23日 星期一

【狗仔出更】周永恒新女現真身 同遊老銅 :),周永恒,

【短片】【狗仔出更】周永恒新女現真身 同遊老銅2015-11-22 20:38:00VIDEO_MP4_A【狗仔出更】懶理負面新聞 周永恒繼續帶新女遊老銅 因為出軌、涉家暴而搞到離婚,自稱「人渣」嘅周永恒(Roy),幾日前就喺FB貼咗同新女嘅親密照,明明一個月前仲叫前妻趙頌茹比次機會,呢頭就有新女,行徑叫網民嘖嘖稱奇。Roy位新女叫周芷儀,新聞出咗之後,Roy又話同佢唔係拍拖係合作拍MV ...


【短片】【狗仔出更】周永恒新女現真身 同遊老銅2015-11-22 20:38:00


其他影片:>>






【狗仔出更】懶理負面新聞 周永恒繼續帶新女遊老銅 因為出軌、涉家暴而搞到離婚,自稱「人渣」嘅周永恒(Roy),幾日前就喺FB貼咗同新女嘅親密照,明明一個月前仲叫前妻趙頌茹比次機會,呢頭就有新女,行徑叫網民嘖嘖稱奇。Roy位新女叫周芷儀,新聞出咗之後,Roy又話同佢唔係拍拖係合作拍MV ...


【短片】【狗仔出更】周永恒新女現真身 同遊老銅

2015-11-22 20:38:00



其他影片:>>






【狗仔出更】懶理負面新聞 周永恒繼續帶新女遊老銅

因為出軌、涉家暴而搞到離婚,自稱「人渣」嘅周永恒(Roy),幾日前就喺FB貼咗同新女嘅親密照,明明一個月前仲叫前妻趙頌茹比次機會,呢頭就有新女,行徑叫網民嘖嘖稱奇。

Roy位新女叫周芷儀,新聞出咗之後,Roy又話同佢唔係拍拖係合作拍MV喎,之後又自稱「過氣藝人」,叫大家支持阿Yu,放生Ruby咁話。咁雖然佢唔肯認同周芷儀拍拖,但日前下午6點半左右,記者就喺銅鑼灣發現周永恒繼續同呢位「合作拍MV新女」周芷儀行街遊老銅。

佢哋兩個一齊行,行到中途就撞到朋友,周永恒同埋周芷儀就企喺街同朋友傾偈,傾咗十幾分鐘之後,佢哋就同埋個朋友上咗一座商廈,去到邊都癡實,周芷儀已經成個跟得女友咁款。



(採訪、攝影:楊浩賢)



周永恒個樣咁開心。



望實新女。



一齊上樓。





鍾意就快D Share啦!