網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月23日 星期一

楊洛婷:楊洛婷度蜜月嗌浪漫 生仔順其自然 :),楊洛婷,

楊洛婷話未有BB,但只係好想遲啲一家大細再重遊當地! next 1/1 pre 佢仲話嗰幾日變咗「King and Queen」,唔想走! next 1/1 pre 老公抱得起老婆唔易! next 1/1 pre 楊洛婷仲可以Keep住踢腳先勁! next 1/1 pre ...


楊洛婷話未有BB,但只係好想遲啲一家大細再重遊當地!

next 1/1 pre

佢仲話嗰幾日變咗「King and Queen」,唔想走!

next 1/1 pre

老公抱得起老婆唔易!

next 1/1 pre

楊洛婷仲可以Keep住踢腳先勁!

next 1/1 pre

馬爾代夫真係人間天堂!

next 1/1 pre

楊洛婷真係索到呢!

next 1/1 pre

希望你快啲再去…帶埋BB去!

next 1/1 pre

人妻楊洛婷與樂隊Dear Jane主音老公黃天翱(Tim)結婚一年,因工作繁忙一直未有時間度蜜月,二人直至今個月初才可以騰出時間到馬爾代夫補度蜜月,順道慶祝結婚一周年。

變咗King and Queen

楊洛婷對今次旅程十分滿意,她說:「今次honeymoon真係好正、好romantic,因為我哋入住嘅Club Med屬於『All Inclusive』一站式度假村,即係話全個旅程都細心安排兼有專人服侍。每日酒店管家都會送早餐到我哋入住嘅Villa,酒店餐廳又係任食,玩又任玩,我直情覺得過去兩星期我哋就好似變咗King and Queen咁,玩得非常開心。」

未有好消息

他們所住的resort是新開的,設計摩登又有陽光與海灘,由於房間是Sunrise水上屋,每朝一早起身張開眼就能看到日出,然後又即刻落水玩,難怪她說:「我哋直頭唔想離開我哋嘅房間,可能遲啲帶埋小朋友一齊再嚟過。」《東網》記者以Whatsapp問她是否已和丈夫造人成功?她回覆說:「未有咁快住,順其自然,如果有好消息一定會同大家分享。(咁又話遲啲要帶埋小朋友嚟?)因為個Resort好適合一家大細一齊嚟。」

鍾意就快D Share啦!