網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月9日 星期一

【唔恨嫁入豪門】朱茵:太有錢的人,怎麼會照顧人呢? 朱茵,





其他影片:>>






喺娛樂圈入面,好多女星都會嫁入豪門,所以唔少女仔入行,其實都係以嫁入豪門為目標,不過當中都例外嘅,好似朱茵咁,佢最近接受《魯豫有約》訪問,就講到佢嘅愛情觀,佢話自己唔單只對入豪門冇憧憬,甚至仲會諗辦法避開,話自己對有錢人有偏見。

朱茵講到佢喺一個自由自在嘅家庭長大,細細個爸爸媽媽就同佢講,一入豪門深似海,所以一遇到有錢嘅人,都會避開。朱茵又講到佢嘅初戀男友,係演藝學院師兄,最後就因為諗法唔一樣而分咗手,之後就係眾所周知同周星馳嘅戀情,同星爺分手之後,佢都有傳過樊少皇同郭富城一齊,不過到最後,佢就揀咗黃貫中。

朱茵當年同阿Paul一齊,有傳媒用「窮」嚟形容阿Paul,朱茵話對「豪」睇得唔重:「我喜歡勇敢和有才華的人,太有錢的人,怎麼會照顧人呢?因為很多東西,他們太容易得到了,從很小的事情就會知道,比如說水,根本不用自己倒出來喝,你第一手就能得到了。」

朱茵依家有個幸福的家。 訪問中朱茵大講佢嘅愛情觀。 囡囡依家好得意。(微博圖片)
(微博圖片)
鍾意就快D Share啦!