掃呢頁CODE去手機

2015年11月17日 星期二

【銀行戶口被凍結】陸永索妻戶口誤入賊贓 警察上門落口供 :),陸永,





其他影片:>>






農夫最近同鄭裕玲拍旅遊節目,大受好評,而當中農夫成員陸永屋企就發生咗啲事,陸永老婆Reina最近俾銀行凍結咗個戶口,今日Reina喺facebook話:「三個月前,話說A君欠我$11000, 喺佢銀行轉帳完俾我後兩日,我銀行儲蓄同信用卡戶口被凍結左。問咗銀行好耐,答覆只係簡單一句『因為行政理由所以你戶口被凍結』。勁無奈。」

「前幾個星期,有個警察上門搵我,叫我落一份證人口供。原來A君啲錢有問題,有人俾咗支張票佢入,佢入完票過數還錢俾我,而張支票係一張報失咗嘅賊贓,所以我戶口被銀行凍結咗。真係唔怕一萬,最怕『$11000』!」

咁禍不單行Reina都仲可以拎「最怕『$11000』」嚟講笑,係咪近得老公陸永多,所以講笑都叻啲呢?

(Reina facebook圖片) Reina仲識講笑係「最怕『$11000』。」 (Reina facebook圖片) (Reina facebook圖片)
兩公婆成日晒恩愛。 (Reina facebook圖片) (Reina facebook圖片) (Reina facebook圖片)
(Reina facebook圖片)
鍾意就快D Share啦!