網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月2日 星期一

【陀孖仔】汪圓圓話老公蔡加讚 開心到痴咗線 圓圓,蔡加讚,汪圓圓,高圓圓,



【陀孖仔】汪圓圓話老公蔡加讚 開心到痴咗線

2015-11-02 21:05:00



(攝影:陳俊強)

今晚韓團f(x)隊長宋茜繼續去到中環PMQ嘅Coach慶祝派對,同場仲有挺住6個半月大肚嘅汪圓圓到場,佢透露自己陀緊孖仔,所以大會安排佢受訪時坐住,問圓圓肥咗幾多,佢話:「都健康嘅,醫生話OK。」自己一個嚟老公有冇擔心?佢話「OK呀」,又話好耐冇出嚟好掛住大家。

問圓圓Book咗醫院未?佢話:「第2次生冇咁緊張,陀孖仔,婆婆佢都係Twins,隔代遺傳。」圓圓同蔡家讚已肓有一女,o依家陀孖仔收工?佢話:「都要一排唔生住,個女先一歲,預產期係農曆新年。」記者笑言孖B一出世逗利是,佢話:「係呀,佢哋係LUCKY BABY。」

問囡囡有冇呷醋,佢話:「我都驚,因為佢仲細,O依家俾啲BB公仔佢都一手丟咗個公仔。」問老公係咪好開心?佢話:「係呀,因為老公冇諗過咁快再有,初初講話有咗佢都唔信,直至醫生同佢講係仔,佢直情痴咗線,但係好開心。」記者笑言陀孖仔老爺奶奶梗係笑到見牙唔見眼,圓圓話:「仔女都冇所謂, 最重要健康,老爺奶奶都好緊張我。」佢哋有咩獎勵?佢話:「佢哋本身都好錫我,老公都覺得好幸福。」

同場嘅陳曉東就帶埋老婆同大女一家3口到場,佢表示今次回港係要為細女「多多」辦證件,不過因為年紀太細冇同行。而大女「朵朵」面對鏡頭毫不怯場,對在場傳媒揮手,十分精靈,東東話生埋呢個就要暫停,因為因為一諗起讀書問題好頭痛。

至於今個星期日結婚嘅天佑婚禮已準備得差唔多,會有接新娘儀式,但冇安排玩新郎環節,到時會攞40圍,又打算作一首歌俾太太。





圓圓預產期係農曆新年。







陳曉東就帶埋老婆同大女一家3口到場。





王大陸



宋茜



鍾意就快D Share啦!