掃呢頁CODE去手機

2015年11月25日 星期三

《巨星放題》第五集:黃翠如捧蛋收場 __,翠如,黃翠如,

翠如捧蛋真係慘。 next 1/1 pre 阿田仲以為問題玩嘢,淨係答咗「嘟」一聲。 next 1/1 pre 牛雜妹咁有信心,果然真係出線。 next 1/1 pre 自稱大埔區IQ爆棚的田蕊妮今次失手。 next 1/1 pre 翠如答錯晒自己都好愕然。 next ...


翠如捧蛋真係慘。

next 1/1 pre

阿田仲以為問題玩嘢,淨係答咗「嘟」一聲。

next 1/1 pre

牛雜妹咁有信心,果然真係出線。

next 1/1 pre

自稱大埔區IQ爆棚的田蕊妮今次失手。

next 1/1 pre

翠如答錯晒自己都好愕然。

next 1/1 pre

答案好鬼搞笑。

next 1/1 pre

牛雜妹以一題之差,險勝出線。

next 1/1 pre

最強娛樂資訊App《東網巨星》最近推出鬥智又好玩的全新遊戲節目《巨星放題》,頭四集出街後反應熱烈,昨日獨家播出第五集。今集繼續由兩位星級考官「Dr.吹神」陳奕迅(Eason)及「Miss Kay」謝安琪提出刁鑽冷知識及IQ題,參賽者是自稱大埔區IQ爆棚的田蕊妮、「萬人女神」黃翠如及「IQ達人Monnie」牛雜妹,三人絞盡腦汁爭「放題IQ王」寶座。

阿田捉錯路

今集兩位考官提出兩題冷知識及一條IQ題,由Eason先發問:「八達通最大增值面額是多少港元?」最後「考生唔急考官急」,Eason發問後忍不住搶答:「呢條我識!」牛雜妹快而準答中是1,000元,翠如亂估250元,最爆笑是捉錯路的阿田,她化身「人肉八達通」在鏡頭前發出「嘟」一聲,得知答案後她笑說:「原來條問題咁正經?」Eason講答案時自爆平日增值的小怪癖:「係1,000蚊,因為我每次見到得400幾蚊,就會加五舊水,『咇』到佢900幾蚊!」

聞底褲難估

之後Kay發問有味IQ題:「甚麼動物最愛『聞』底褲?」三位參賽者都未能猜中,Kay公布答案是「豹紋(聞)底褲」時,其好友翠如隔空寸爆說:「好爛呀!謝安琪!」第三題則是:「『淼』字的正確粵語讀音?」牛雜妹與阿田同答中是「秒」,Keep住無厘頭的翠如說:「三水!三水!」最後捧蛋收場。

今集由答中兩題的牛雜妹勝出,成功打入準決賽。如果要收睇今集精彩內容,記得登入《東網巨星》App,在廣告位置Click入第五集《巨星放題》。

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!