掃呢頁CODE去手機

2015年11月28日 星期六

【終於行到呢一步...】林雅詩簽紙離婚:落筆一刻心如刀割 __,林雅詩,

自從老公溫文英爆出婚外情後,林雅詩決定離婚,日前佢因為腸胃炎暈倒,而入咗急症室,雖然佢出院時被問到離婚一事,當時佢就話交由律師處理,不過今日林雅詩喺facebook留言:「一個簡單嘅簽名,到落筆嘅一刻,簡直心如刀割。」似乎佢已經簽紙離婚,留言一出,不少網民留言支持,希望佢重過新生活。事後向林雅詩求證,不過佢身在內地工作,而未有回應,其後再聯絡佢表哥,佢喺電話表示:「佢係簽咗紙,但係我唔方便代佢回答 ...




其他影片:>>






自從老公溫文英爆出婚外情後,林雅詩決定離婚,日前佢因為腸胃炎暈倒,而入咗急症室,雖然佢出院時被問到離婚一事,當時佢就話交由律師處理,不過今日林雅詩喺facebook留言:「一個簡單嘅簽名,到落筆嘅一刻,簡直心如刀割。」似乎佢已經簽紙離婚,留言一出,不少網民留言支持,希望佢重過新生活。

事後向林雅詩求證,不過佢身在內地工作,而未有回應,其後再聯絡佢表哥,佢喺電話表示:「佢係簽咗紙,但係我唔方便代佢回答,佢會星期日會出席活動,到時佢會同大家講。」

鍾意就快D Share啦!