掃呢頁CODE去手機

2015年11月24日 星期二

兆尊反擊:叫佢咪食唔應該食嘅嘢 __,兆尊,鄧兆尊,

鄧兆尊表示答應了前輩要沉默,故不欲多回應有關祥嫂的事。
ODN.ad.write('text2', '00281'); 兆尊反擊:叫佢咪食唔應該食嘅嘢 祥嫂與4名子女關係一直反覆,祥嫂曾當眾稱呼鄧兆尊4兄妹為「紅衛兵」,近日祥嫂再狂數鄧兆尊四兄妹不是,揚言要向他們挑戰。 ODN.ad.write('large2', '00281') ...


兆尊反擊:叫佢咪食唔應該食嘅嘢

祥嫂與4名子女關係一直反覆,祥嫂曾當眾稱呼鄧兆尊4兄妹為「紅衛兵」,近日祥嫂再狂數鄧兆尊四兄妹不是,揚言要向他們挑戰。

答應會沉默

記者就此事與兆尊取得聯絡,他聞言語帶輕鬆,但表明不欲多言:「我唔回應嘞,答應咗一啲前輩唔會講嘢,所以要盡量配合。(祥嫂話公開挑戰你哋喎?)冇乜好挑戰吖,佢諗多咗嘞。(之前畀啲邊方面嘅文件佢簽?)吓?如果我有出現過喺佢大宅,我連鐵閘都撞爆佢,叫佢咪食咁多唔應該食嘅嘢啦。」

因為兆尊不肯進一步說明究竟「祥嫂食了甚麼不該食的東西?」因而令人引起不少揣測,兆尊亦間接否認有要求祥嫂簽文件這件事。

鍾意就快D Share啦!