掃呢頁CODE去手機

2015年11月27日 星期五

CCTV畫面曝光 金剛匿廁所避子彈 __,金剛,

VIDEO_MP4_A 藝人金剛喺台灣同朋友去酒店消遣,竟然遇上槍擊風波,事後台警喺案件中搵出兩把手槍同16發子彈,而事發時金剛身處包廂嘅廁所入面,但由於同樣被指有郁手打人,所以包括金剛在內嘅11人,全部都以涉嫌傷害他人罪被拘捕。事件發生後,金剛等涉事者被台灣警察移送,期間被大批記者包圍訪問,但金剛全程低調,除咗識 ...






其他影片:>>






藝人金剛喺台灣同朋友去酒店消遣,竟然遇上槍擊風波,事後台警喺案件中搵出兩把手槍同16發子彈,而事發時金剛身處包廂嘅廁所入面,但由於同樣被指有郁手打人,所以包括金剛在內嘅11人,全部都以涉嫌傷害他人罪被拘捕。

事件發生後,金剛等涉事者被台灣警察移送,期間被大批記者包圍訪問,但金剛全程低調,除咗識講「謝謝」之外,其他一概唔回應。

從閉路電視(CCTV)睇返,其實件事嘅發生,全因當晚兩批人飲大咗企唔穩,唔小心有肢體碰撞,點知雙方人馬勁好火氣,即刻就嘈起上嚟,嘈嘈吓仲郁手兼吹雞,但估唔到幫手一到現場就拎把槍出嚟,首先喺酒店走廊開一槍,之後再喺包廂連開買槍。
鍾意就快D Share啦!