網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月4日 星期三

佘詩曼去飲孤伶伶 [FACE - 441] 佘詩曼,MF,



上月 10日,佘詩曼單拖出席宴會,不過呢啲場合,唔係應該要有男伴㗎咩?

全知言

佘詩曼去飲孤伶伶

已經到咗適婚兼生仔年齡水尾 40歲嘅佘詩曼,真係皇帝唔急太監急,多年來都有唔少緋聞,始終無一個係真命天子。

好似早前就發現單拖着到靚靚咁出席宴會,雖然當日阿佘着到公主咁,但係呢啲場合,冇個男人在身邊硬係好似欠咁啲嘢!其實睇番我上演嘅《十月初五的月光》電影版吖,對手張智霖唔單止婚都結埋,魔童都 7歲喇;就連曾經拍過拖嘅鄭嘉穎都同陳凱琳愛到糖黐豆咁,佘詩曼仲係孤伶伶一個!雖然話女人當自強啫,但係點都捉住個穩定伴侶好啲喎!

愛情未有着落,阿佘真係好勤力拍戲,呢排四圍宣傳《十月初五的月光》。

發現記者後,佘詩曼越行越快,男友人喺後面跟住行。《蘋果日報》圖片

未發現記者前,男友人會輕攬佘腰㗎!《蘋果日報》圖片

《十月初五的月光》即將上映,現實中嘅阿佘有冇戲中嘅君好咁好命搵到初哥哥呢?

即時報料 facepop

熱線: 9222 0828

電郵:mailto:facenews@nextmedia.com

facebook: Face Magazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!