掃呢頁CODE去手機

2015年11月16日 星期一

【把它露出來】點解唔著熱褲? G.E.M.:穿皮褲都遮不住我的肉 :),G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,



【把它露出來】點解唔著熱褲? G.E.M.:穿皮褲都遮不住我的肉

2015-11-16 10:22:00



佢係「皮褲幫女幫主」、又被封「時裝毀滅者」—佢就係宇宙G.E.M.(鄧紫棋),早前巨G.E.M.夠晒慘慘豬,被唔少網民點樣評佢著衫嘅品味,尤其佢對緊身皮褲嘅執迷,更被強國網民封為「皮褲幫女幫主」,散落一地負評,指佢成個人比參加《我是歌手2》嗰陣,「腫」咗少少,其實巨G.E.M.早前回應過被指肥呢件事,佢就話:「還是別人用一米七五模特的要求去要求你,可是現實就是我不是一米七五的模特,我只是一米五七的歌手。」(新聞連結:http://bit.ly/1PJFCxk)

之不過,佢近日又再接受內地傳媒專訪,巨G.E.M.被問點解咁鍾意皮褲,佢就解釋:「哈哈哈,其實我各種各樣的衣服都穿,只是他們拿出來對比的時候,就只找那些各種顏色皮褲的照片,他們挑的全都是我演唱會快結束的時候,在不同城市穿的褲子。其實,我覺得我比別的女明星穿褲子更多,是因為我在舞台上很多時候都不止是唱慢歌啊!」

巨G.E.M.又指,因為自己喺舞台好多時要唱快歌,記者提議佢可以著熱褲,巨G.E.M.坦言:「那不是更糟!穿皮褲都已經遮不住我的肉了,還要把它露出來!」

問到巨G.E.M.點睇今年4月忽然傳出湖南衛視封殺,G.E.M.直言後嚟佢哋團隊都有反思自己嘅行為,認為人與人之間嘅溝通同磨合非常重要。





G.E.M.對皮褲嘅熱愛…



真係想遮肉?





去到邊,皮褲常在身!



(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!