掃呢頁CODE去手機

2015年11月18日 星期三

查理辛認HIV帶菌者:查理辛身家11.7億 :), 查理辛

查理辛嘅身家相當豐厚,咁到底佢所指嘅財困係講真定講笑,相信得佢自己先知。 next 1/1 pre 查理辛出身演藝世家,父親是著名演員馬田辛,查理於2003年至2011年主演的《戇男兩個半》(Two And A Half Men),令他於2010年成為最高收入男視星,每集收180萬美元(約港幣1,404萬 ...


查理辛嘅身家相當豐厚,咁到底佢所指嘅財困係講真定講笑,相信得佢自己先知。

next 1/1 pre

查理辛出身演藝世家,父親是著名演員馬田辛,查理於2003年至2011年主演的《戇男兩個半》(Two And A Half Men),令他於2010年成為最高收入男視星,每集收180萬美元(約港幣1,404萬港元)片酬。

除劇集外,查理辛亦有演出電影、擔任監製,同時推出兒童服飾、巡迴講座、代言產品等,估計其身家已高達1.5億美元(約11.7億港元)。

鍾意就快D Share啦!