掃呢頁CODE去手機

2015年11月11日 星期三

新女神 天使巨胸 ig爆紅 大馬純天然女神唔使執 [FACE - 442] 女神,MF,



明禎坦言因為病而開始運動,仲話做咗運動後,氣息同精神都變好,而腹肌仲係最大滿足感添!

真面目

新女神 天使巨胸 ig爆紅 大馬純天然女神唔使執

無論明星抑或素人,有樣有身材自然必殺,人人都可以變「女神」!好似擁有天使面孔魔鬼身材紅爆網絡的大馬妹林明禎,先被高登巴打封為「腹肌美女」,之後仲被台灣種子音樂羅致旗下,推出寫真集同唱片正式出道!

女神林明幀接受本刊訪問,自爆原來自小體弱易病,靠運動身體先變好, 6嚿腹肌仲係最大成就添!身材 fit到漏,五官亦標緻,明禎仲話接受過媒體驗臉,「已經證實 100% natural!」

每隔一排,網上都會爆出唔同種類嘅「女神」,賣樣賣身材賣歌藝包羅萬有,至於最新出爐就有來自馬來西亞的美女林明禎,甜到漏笑容加 fit爆身型宅男至 like,除咗被封「腹肌美女」同「最完美女人」美譽外,標緻面孔亦被證實絕對純天然冇加工,女神仲話堅拒整容,因為唔係 natural嘅嘢驚發炎喎!

盡顯前凸後翹靚爆身形嘅明禎,私底下好重視家庭,雖然𠵱家長留台灣發展,不過每晚都總會抽時間同屋企人視訊聯絡㗎!

正所謂勤有功,戲無益!自言係工作狂嘅明禎,就算工作幾忙,一星期都會保持 3日嘅運動量,每次做足 1個鐘,仲話女仔冇咁易變大隻㗎!

訓練 2個月出道

25歲馬來西亞美女林明禎,擁有天使面孔兼 32E魔鬼身材,未爆紅前,仍在經營自家美容院的明禎,透露當初身體出現毛病先開始運動,「從小到大身體比較虛弱,一直想增磅,覺得女生太瘦不好看,加上又是工作狂,去年開始一直生病,每天都忙沒有時間做運動,所以跟自己說一定要去做運動!剛開始一星期 3天,每天至少 1個小時,之後發現整個人不一樣,氣息很好有精神,不容易累,還隱約感受到腹肌,很滿足,很想分享給大家!」

之後林明禎的 ig同 facebook相片開始被網民瘋傳,隨即成為網絡紅人,仲被台灣種子音樂簽為歌手,「當時馬來西亞歌手宇珩邀請我和媽媽到台灣試音,跟他們聊完一拍即合,今年 3月搬去台灣, 5月開始學跳舞,因為我是舞蹈白痴,老師說要從走路學起,每天穿着高跟鞋拿着重啞鈴抬腿繞着課室走,可能人家兩個小時就可以,我就要 5個小時到 6個小時,所以那時候還蠻挫折,但想看看可以完成多少樣事情!」

明禎鍾情做運動,閒時仲會喺 ig同網民開心「些牙」靚相,大騷「腹肌」係指定動作添!網上圖片

明禎首張 EP+寫真在 9月發行,坦言寫真風格唔會過份性感,仲話只想將自己健康、陽光同活潑一面呈現比大家,其實齋睇呢啲靚相都已經夠晒。網上圖片

怕做高齡產婦

正式出道做歌手,明禎推出首張唱片加寫真集,先被台灣網民封為「最完美女人」,之後高登巴打仲封為「腹肌美女」,周身刀但對男友原來要求並唔高,「上一段感情因為工作太忙,星期一到星期天都在工作,完全忽略了男友,沒有時間去談戀愛!至於另一半一定要跟我一樣愛吃,有共同話題,喜歡做運動,最重要是很注重家庭!」

明禎最後仲自爆已被媒體驗過面,好自信咁話:「有媒體幫我驗臉(唔學 Baby搵醫生驗喎!),已經證實 100% natural!(接受整容?)我不敢耶!因為不是 natural的東西放裡面怕會發炎!」女神話暫時未有結婚打算,「只要不要做高齡產婦就可以」

咪睇明禎身形瘦削,其實私底下係一名「吃貨」,仲要食極唔肥,真係恨死一班港女!網上圖片

明禎樣靚身材正,但原來對另一半要求反而唔高,身形樣貌冇限制,最緊要都係啱嘴形同要重家庭喎!宅男們,機會嚟

採訪、撰文:張志威

攝影:鄭明川

化妝: Jenny Tziong@MOD Makeup Academy

髮型: Jacky Leung@ILCOLPO

服裝: adidias、 AMEMPAPA

場地: FFG武術健身中心

鍾意就快D Share啦!