網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月11日 星期三

【王菀之結婚】Ivana宣佈脫離單身 同男友註冊結婚 菀之,王菀之,



現年36歲嘅王菀之(Ivana)同男友「Figure王」蘇卓航(Eric)拍拖2年,今日光棍節Ivana喺微博公告脫離單身,並引用自己歌曲《好時辰》嘅歌詞寫道:「『遇上你 太感恩 不遲亦不早』 感謝天父 感謝父母 感謝所有好兄弟姊妹 感謝大家 也祝福天下有情人終成眷屬,白頭偕老,攞個彩先 - "Eric So, you're SO LUCKY.」

Ivana甜蜜回應婚訊表示當時二人單身,經好朋友介紹,因同樣熱愛藝術而走在一起,2013年中開始拍拖,2015年四月於Eric So在韓國自己的藝術展覧時求婚,二人同樣愛藝術,從事藝術,愛旅遊,價值觀相約,所以很適合對方。

Ivana稱:「4月19日係金像獎頒獎禮,但4月18日我同Eric喺韓國首爾忙緊佢嘅展覽,所以18號我一定要返香港。就係去機場嗰程車,佢攞咗隻戒指同我求婚,當時心情好激動。金獎像有冇獎都未知,但就好想率先頒一個最佳女主人獎畀我。」

原來Ivana同Eric喺上個月已經去咗婚姻登記署排期註冊,兩人同樣報稱係藝術家。Ivana出道後甚少緋聞,之前曾同張敬軒傳過拍拖,但眾所周知軒仔有同性密友關智斌,Ivana同佢嘅緋聞純屬煙幕,其後佢同唱作歌手Alex Fung、填詞人陳詠謙和梁柏堅都傳過緋聞,但Ivana從來冇承認戀情;至於Eric就係女星殺手,先後同盧巧音、蒙嘉慧和杜如風拍拖,情史比Ivana更精采。

據傳前年杜如風同Eric感情發生問題陷冷戰,Ivana即把握機會主動出擊,處處對Eric表現關心兼噓寒問暖,聲音嬌嗲嘅佢成功冧掂Eric,令佢主動向杜如風提出分手,不過Ivana呼冤話:「我完全冇搶任何人男友,至於同居就係一時時,有時候工作太忙,連見面都難,希望亂寫嘅內容唔好影響我嘅朋友,當漫畫睇一笑置之,謝謝!」

鍾意就快D Share啦!