網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月11日 星期三

脫離黎明  JW:瞓得着覺囉! [FACE - 442 - 專訪] JW,黎明,MF,



真人騷

脫離黎明  JW:瞓得着覺囉!

JW王灝兒回來了,而攞 JW同宇宙 G.E.M.鄧紫棋比較是常識吧。

兩個都係 90後( JW25歲, G.E.M.24歲),兩個的肺都很巨、都曾經是學界歌唱比賽的中堅份子和長勝將軍,只差一步:一個入咗 A Music跟黎明,一個簽咗蚊型公司跟咗經理人張丹,有誰想到,幾年以後的走向一個已經衝上宇宙,另一個起過、靜完,這才告別黎明又再重新起步?

我很喜歡 JW,因為就算走了寃枉路,就算已經被別人 b離得太遠,她還是總能看到好的一面:

「大家都鍾意唱歌,大家都有熱誠,大家嘅夢想都係世界巡迴演唱會,有啲嘢你未做到,但係你識嘅人做到喎……係真㗎,睇住佢成功,我真係好戥佢開心!」

「當年 Leon簽我時有幾多嘢做到、幾多嘢做唔到……我唔會咁睇嘢,我淨係會諗係佢令我首〈男人信甚麼〉攞咗金曲金獎囉,你諗下,金曲金獎喎!有幾多歌手一世人會有呢個機會攞金曲金獎?」

你信我,甚麼樣的人都見過,甚麼樣的答案都聽過,真心膠同真心感激我仲識分,和那種大台特產、皮笑肉不笑的「我戥佢開心、電視台好似大家庭」不一樣。

整個訪問, JW嘴角一直上揚,那個停不下來的笑容、那一句「有啲嘢你未做到,但係你識嘅人做到喎!」,連我都覺得有點被打動。

當她說到曾經懷疑過自己、閉上眼會問自己一百個問題,直到簽了新公司、推出新歌〈矛盾一生〉,總算能安安穩穩的睡一覺時,連我都覺得舒了口氣,這麼一個不比任何人差的女孩子,總算讓她等到了。

而我不知道 A Music focus咗去邊?

七月簽新唱片公司,咁幾多月同 A Music完約?

仲有幾年……其實我做呢個決定好緊張,嗰度係我第一份工、簽嘅第一個歌手約,好多嘢唔捨得,但我想要個 change,所以自己搵咗陳善之出嚟傾,一路傾一路已經喊咗出嚟……係佢同我講唔使驚、知我想講乜嘢,佢話我做任何決定佢都會支持,因為我哋係一家人……

唔使賠錢?

乜都唔使……佢哋好好㗎,我都估唔到呢間公司咁好。未做歌手時都聽過好多傳言,又話過冷河、又要嗌交、又要賠錢……

點解會覺得 A Music唔好?同你想做嘅嘢有咩唔同?

唔係唔好,頭幾年其實成績好好,之後嗰幾年佢哋 focus嘅嘢唔同咗……

Focus咗去邊?

我都唔知,可能喺電影,我知佢哋好多嘢搞緊,但呢個係一個磨擦嘅過程,未必覺得好啱。

佢哋 focus咗去第二度,你會唔會好得閒?有幾得閒?

我可以去做 gym啦,定時定候成日有得做,去做 facial去扮靚……係少咗曝光,咁又冇幾個月,一兩個星期冇嘢做。呢啲嘢好多歌手都遇過,我覺得呢啲時候最緊要諗嘢 positive啲,如果連自己都放棄,咁就真係冇㗎喇……

當年你簽 A Music時,係唔係黎明自己見你?

我第一次上去公司,同陳善之傾傾下, Leon就推開 office門入咗嚟喇……

四大天王,你最鍾意邊個?

梗係 Leon……哈哈,其實四個都鍾意嘅……

當年佢承諾你嘅嘢,有幾多做到、幾多做唔到?

唔係咁計嘅……我唔會咁睇嘢,我淨係會諗係佢令我首〈男人信甚麼〉攞咗金曲金獎囉,你諗下,金曲金獎喎!有幾多歌手一世人會有呢個機會攞金曲金獎?

G.E.M.最爆嘅時候 我最得閒。

呢一行你同邊個最 friend?

我有好多係未入呢行已經識,許廷鏗、 G.E.M.、糖妹都係以前歌唱比賽已經識。

佢哋三個都好忙,你眼見人哋咁忙,有冇壓力?

梗係有!成日問自己點算好!好彩屋企人冇俾壓力我,好彩我有一班好朋友成日同我講我得㗎,只係時機未到……要佢哋不斷同我講,我先有個動力。

有冇一啲時候,時機等極都未到,連自己都懷疑自己?

成日有,成日問自己好多問題,成日都瞓唔到覺,一合埋眼有一百條問題問緊自己:究竟我唱歌好唔好聽?究竟我𠵱家做緊啲乜嘢?究竟啲人話我似呢個似嗰個……我好開心簽咗新公司,因為我簽咗之後,瞓得着覺囉……因為我知道佢哋真係為我好,有呢一種信任同安全感真係好重要。

當年歌唱比賽已經識 G.E.M,會唔會喺佢唱緊《我是歌手》爆紅時,就係你最冇嘢做嘅時候?

個人一定要保持感恩,因為我真係識咗 G.E.M.好多年,係真㗎,睇住佢成功,我真係好戥佢開心……因為有啲嘢你自己未做到,但你識嘅人做到喎!大家都鍾意唱歌,大家都有熱誠,佢仲細我一年添,𠵱家已經世界巡迴緊喎!呢啲係大家嘅夢想喎!你就可以更加話俾自己聽,自己都做得到!

但你知唔知,呢一行,好多時唔係堅持就做得到?唔係鬥長命,就一定輪到你?

我知道㗎,一個人喺間房諗埋一邊,一定會向呢個方向諗……但有啲嘢一定係有心無力,尤其係呢一行,真係唔係你想就得到。除咗 G.E.M.,我身邊仲有好多唱得嘅朋友,仲有好多人冇呢個運,只可以做好自己,呢個係 only way。

但去到嗰個位,承受嘅嘢又唔同,佢俾人叫緊宇宙 G.E.M.喎?

美國有個 rapper講,要成功就要預咗俾人講。我諗, you have to be bigger than the gossip。我都覺得佢好多壓力,佢之前都同我講唔知着咗邊件衫出嚟,全中國都話佢隻腳粗……我唔知邊張相,但係我話你已經好瘦好細粒喇喎!已經戒呢樣戒嗰樣乜都唔食得喇喎!我出新歌第一日都有見佢,我好驚,係佢 calm me down,同我講第一日已經有十萬,真係好好!

新歌推出,好評多,負評都會有,你又點睇?

其實一直都有負評,之前唱快歌,香港好多人唔太鍾意,有啲話我扮衞蘭,有啲人話我漂咗頭髮扮韓星……首先我要澄清,我唔係扮韓星囉,美國好多 artists都有漂頭,我從來都唔覺得自己聲音似衞蘭囉!我𠵱家唔會理呢啲評論,好多時啲人係得閒冇嘢做至會留呢啲 hate嘅 comments,佢冇嘢㗎喎……所以我都要冇嘢至啱。

之前工作量唔多,但係錢夠唔夠使?唱歌以外嘅時間,你做啲乜?

ok㗎都,我唔係嗰啲坐喺度等到冇晒錢嘅人,所以之前已經同朋友一齊做啲 marketing嘅小生意。其他時間,我鍾意做 gym,鍾意打 tennis。尤其係 tennis,佢唔只係運動,對我嚟講更似一個家庭活動,因為細細個就係爹哋教識我打 tennis。

一早就知努力未必有回報。

爸爸媽媽做啲乜嘢?屋企有幾多個兄弟姊妹?

爸爸做生意㗎,已經退咗休喇,媽媽就係全職主婦……我仲有個大我五年嘅家姐,瘦過我又黑過我。其實家姐比我早唱歌,比我參加更多歌唱比賽,我比賽都係跟住家姐,佢做乜我做乜咋嘛……

點解家姐冇唱落去?

我諗爸爸係擔心,覺得做歌手唔穩定,好多憂慮,佢唔俾。始終家姐係大女,佢會嚴啲,而家姐又係嗰啲好聽話嘅女,所以爸爸唔俾,佢就乖乖咁唔再比賽,去咗讀 law。

所以你當初一路讀大學一路做歌星,都係爸爸要求?

反而唔係喎,完成 degree係我自己心願,又係我覺得一世人只會讀一次大學,一定要經歷一次。

唔辛苦咩?兩邊走?

唔係喎,成件事我自己覺得好正,又係一個大學生,又有公司買機票俾我成日返下香港、儲下里數。

結果成績讀成點?

ok㗎,我係嗰啲一定唔會俾自己 fail嘅人,幾忙都好,我一定會做好佢。

讀書就話可以努力,可以一定唔俾自己 fail,你幾時發現,呢一行原來努力咗未必有回報,好多嘢唔係有 plan就可以依計劃行事?

我諗入行第一年我已經知……有一樣嘢我從來冇話過俾人知,第一年第一次錄音唱〈男人算甚麼〉,我一路以為首歌係我一個獨唱……雖然錄嘅時候有高音有低音,都覺得怪怪哋……直到首歌出街,我先至知係同衞蘭合唱。我諗公司唔係呃我,係想俾個驚喜我都唔定……嗰陣時我已經知,原來有啲嘢人哋可以唔俾你知,有啲嘢唔到自己控制, promote一首歌一個人,一間公司自己有佢嘅途徑。我唔係嬲,我好多謝衞蘭,最後咁好成績,我都好開心公司有呢個決定。

呢行仲有好多政治因素呢, A Music同商台唔 friend,所以你同你啲歌都入唔到商台?

我諗唔只娛樂圈,其他行業都好多呢啲嘢,聽家姐講都唔少,有啲人為咗上位,就咁踩住你上……但係我咁多年又冇見過呢啲嘢,我諗係 A Music好保護我,從來都只俾好嗰面我睇,咁多年我都係一個受保護動物……

所以 25歲你都未見過壞人壞事?

thank god……又冇喎,冇一個人「叮」一聲好憎佢喎……可能我嘅人又係好 forgiving呢,就算有嘢唔開心,講講講……講完舒服晒!可能佢又會得到佢嘅教訓呢?

拍拖呢?有冇遇過壞人?

都冇……我發現真係要搵個大多幾年,成熟啲嘅男朋友,之前嗰個大我三年,佢唔係唔好,係未大、未定。每段 relationship都一樣,有好甜蜜嘅時候,我試過同佢喺聖誕節截唔到的士,佢包咗成架小巴嚟坐返屋企……我覺得好浪漫但又會有啲我覺得信唔過佢嘅時候,好似我首歌一樣,咪就係〈矛盾一生〉囉。

終於有新歌

宇宙級老友

各散東西 《蘋果日報》圖片

做咩啫你

處女下海

住豪宅食譚仔

半工讀歌手

叫做威水過

矛盾一生

沒有的時候會希望得到,得到了,然後呢?

我覺得最難唔係失去,而是像 G.E.M.一樣,支持和反對的聲音同樣鋪天蓋地。

我問 JW,覺得自己頂唔頂得順先?她說:「我覺得我 ok,我同佢一樣份人好固執,如果我覺得啱,就唔會理人點講,就一定會堅持落去。」

其實有班人,唔唱得又話人唔唱得,唱得又話人 X叫,話完唔好睇仲要睇完再起勢咁啋,又何嘗唔係矛盾一生?

撰文:朱小博

攝影:葉曉明

髮型: Harry@il colpo

鍾意就快D Share啦!