網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月9日 星期一

【跨國賣淫案】回應「天王K」買春 郭富城:不會對號入座 跨國賣淫,郭富城,





其他影片:>>






台灣早前爆出跨國賣淫案,唔少中港台富豪及紅星被指涉入其中,除咗台灣名模林志玲被影射,佢早前嬲爆回應之外,郭富城亦被影射係其中嘅「天王K」,不過連日來城城都冇對事件回應。

噚日城城喺澳門舉行演唱會,內地媒體訪問,城城用普通話回應,表示有留意到相關嘅賣淫新聞,但自己就「沒那麼三八的人,我只是看一下,這些東西算了不看。」,記者問到內裡涉及「天王級」人馬,而城城又係「天王級」,令好多網民猜測「天王K」係佢,城城就話:「天王有很多,我自己覺得不能去對號入座的,那個是很笨的事情,對我來說我是看看就算了。」

另外,城城訪問講到感情,依然都係嗰句「順其自然」,佢話自己咁大個人有分寸,之前講過人生下一個目標係生小朋友成家立室,又話:「當我覺得適合嘅時候就會公佈。」但強調唔會攞獎時公佈,覺得工作係工作,兩者唔應該撈亂。

城城又話:「當有一日要成家立室,我一定帶出嚟比大家見。」

鍾意就快D Share啦!