網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月27日 星期五

【仍未榮升姑奶】讚熊黛林好女仔 郭可盈睇好「頌Lynn戀」 __,Lynn,郭可盈,熊黛林,

$(document).ready(function() { ga('set', 'dimension9', 'appledailyhk'); }); var globalvar, g_ngs_loggingData; // ***** START videoplaza AD plugin configuration ***** var videoPlazaCo ...




其他影片:>>






有報道指熊黛林(Lynn)與男友﹑即郭可盈細佬郭可頌,喺聖誕節秘婚,兩人仲被爆會喺日本沖繩行禮。不過Lynn經理人Kim代為否認婚訊,再追問Lynn有冇結婚計劃?Kim就話:「唔清楚,都冇聽過佢要结婚。」(新聞連結: http://goo.gl/t5T029 )

今晚郭可盈同老公林文龍,出席喺灣仔舉行嘅保良局慈善晚宴,記者追問可盈,其胞弟可頌係咪結婚?佢榮升姑奶呢?可盈笑言:「我係做孻姑,唔係做姑奶。其實佢哋唔係秘婚,今次只係一家人plan咗好耐旅程,講咗幾年,難得一家人夾到時間,就一齊去旅行,文龍有工作去唔到。」

咁細佬係咪結婚呢?可盈表示:「唔係住,如果佢哋真係大好日子,Lynn一定會同大家講。」問到可盈是否滿意Lynn?佢話:「佢好乖,又善解人意,生活又健康,好好女仔。(畀幾多分?)當然係滿分,分呢啲由細佬畀,我哋好多飯局佢都有嚟。」咁會唔會催佢哋生BB?可盈話:「你哋跳晒step,最緊要雙方搵到一個對嘅人。」

咁睇唔睇好「頌Lynn戀」?可盈話:「梗係睇好,我細佬係好男仔,Lynn係好女仔,做好自己有人錫。」

另外,郭可盈明天生日,佢話一家人會Gathering,咁Lynn會唔會一齊出席?佢話:「係呀﹗(屋企聚會有Lynn份?)都係呀,但睇佢Schedule。」

此外,Lynn傍晚喺微博有感而發表示:「美麗的童話愛情故事,人人都羡慕著,嚮往著。落幕了,從浪漫的假想世界中抽離了。現在我的身份是『葉太太』(指葉問太太),一個堅強的偉大的妻子、母親。為工作我投入了百分之一百的熱情,也希望大家看到我的努力。還有,我是南京人,所以八卦新聞裏說的有些事情是不可能發生在我身上的。」

郭可盈激讚Lynn係好女仔,又話睇好「頌Lynn戀」。 (攝影:沈健程) 林文龍同郭可盈有影皆雙。
郭可頌(資料圖片) 熊黛林微博(微博圖片)
鍾意就快D Share啦!