網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月30日 星期一

Rosemary自爆婚前單身派對收曳曳禮物 __,Rosemary,

Rosemary話喺婚前單身派對收到naughty嘅禮物。next1/1pre性感非常。next1/1pre齊齊玩DressCode。next1/1preRosemary與未婚夫Jason玩「心有靈犀」。(資料圖片)next1/1pre名模Rosemary昨晚與貝安琪(Ankie)、陳嘉容、黎曉靈等近二十名好姊妹一同舉辦bridalshower(婚前單身派對),她坦言非常感謝一班姊妹為她炮製驚喜: ...


Rosemary話喺婚前單身派對收到naughty嘅禮物。

next 1/1 pre

性感非常。

next 1/1 pre

齊齊玩Dress Code。

next 1/1 pre

Rosemary與未婚夫Jason玩「心有靈犀」。(資料圖片)

next 1/1 pre

名模Rosemary昨晚與貝安琪(Ankie)、陳嘉容、黎曉靈等近二十名好姊妹一同舉辦bridal shower(婚前單身派對),她坦言非常感謝一班姊妹為她炮製驚喜:「我開頭以為淨係我婚禮嘅姊妹會嚟,但原來佢哋搵晒我啲好朋友一齊嚟,好開心。」提到她們均以性感的舞孃打扮現身,她笑言是前一天Ankie通知她Dress Code,她亦非常喜歡此造型。

玩「心有靈犀」遊戲

Rosemary又透露昨晚節目很豐富,先吃了一頓由其中一名姊妹炮製的健康晚餐,然後,姊妹要她與未婚夫Jason玩「心有靈犀」。她們預先找Jason拍片,並問了對方20個問題,若Rosemary所答的答案與Jason不同,她便要罰飲一shot酒。問她是否喝了很多?她笑言:「飲咗幾shot,好彩我答啱好多題。呢個遊戲真係好sweet,而且又好有趣,因為有啲說話佢從來冇喺我面前講過。(邊題最sweet?)有一題係叫佢用一句句子嚟形容我。我嘅答案係玫瑰。而佢嘅答案係一朵永遠都盛放嘅花,真係好sweet、好浪漫。」

Rosemary又坦言非常感激姊妹們的用心,因Jason工作相當忙碌,Jason竟能在她不知道的情況下預先拍好了片段。及後,因姊妹們都知道她愛唱歌,故眾人轉移陣地到卡拉OK,並玩至大約凌晨三時才盡興而回。

感動流淚

Rosemary坦言非常慶幸自己認識了一班好朋友,更自爆昨晚感動得流淚。她說:「唔使飲酒都已經忍唔住喊,真係好感動。希望尋晚喊完,到結婚嗰日唔好喊啦,如果唔係我要我個化妝師一直跟住我。」問她昨日收到甚至禮物?她賣關子笑言:「好私人嘅嘢,唔答啦。(性感內衣?)係naughty(頑皮的)嘅禮物,哈哈。」



鍾意就快D Share啦!