網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月21日 星期六

周永恆有新女 Ruby:一世唔會再做小三 :),Ruby,小三,周永恆,劉伊靜,

VIDEO_MP4_A 三個月前,Ruby(劉依靜)正式飛甩賤男周永恆,有指一齊嗰陣,Ruby要負責對方生活費,使成20萬貼錢瘟仔。早兩日,周永恆就喺網上貼出同新歡嘅合照,咁Ruby依家又點呢?當初Ruby受盡街外人指點,壓力爆煲,更曾因為咁患上驚恐症。「當時我唔夠成熟去處理呢件事,我自己唔識去面對,不過經過今次教 ...






其他影片:>>






三個月前,Ruby(劉依靜)正式飛甩賤男周永恆,有指一齊嗰陣,Ruby要負責對方生活費,使成20萬貼錢瘟仔。早兩日,周永恆就喺網上貼出同新歡嘅合照,咁Ruby依家又點呢?

當初Ruby受盡街外人指點,壓力爆煲,更曾因為咁患上驚恐症。「當時我唔夠成熟去處理呢件事,我自己唔識去面對,不過經過今次教訓之後,我真的學識咗say no,或者當見到男性,會再避忌啲。你問我有冇後悔過同佢一齊,事情已經過咗去,我覺得後悔冇用,最緊要是之後做好自己,最緊要依家開心。」

一段錯愛過後,Ruby除咗學識保護自己,更聲言唔會再做小三。「梗係唔會!呢一句都唔會,我依家學識咗唔可以盲目去愛一個人,真係要理智啲,而且要顧及身邊人同埋家人嘅感受,要更加愛惜自己。」

Ruby仲話,同周永恆已經冇再見面,咁唔知佢見到周永恆呢啲過度美圖秀秀嘅相,又認唔認到佢呢?
鍾意就快D Share啦!