掃呢頁CODE去手機

2015年11月1日 星期日

孖妹S檔案:3大輪后華麗轉身後 各自各精彩



不少輪后淡出輪場,依然過得精彩,生活充實。

next 1/1 pre

陳芊如由以往每日埋首輪場,轉戰保健食材市場。(梁耀榮攝)

next 1/1 pre

許佩琪將珠寶設計嘅興趣,發展成吸金生意。(羅錦鴻攝)

next 1/1 pre

林燕玲表示,仍希望喺金融界發展,正探索身邊嘅合作機會。(陳章存攝)

next 1/1 pre

輪場音樂椅又再轉動,業界裁員潮一浪接一浪,上星期輪到渣打剁走輪證業務玩瘦身,孖妹知道消息後不禁落寞。之不過,輪證職場輪后輩出,其實有唔少淡出後都活得精彩,我哋孖妹Kitty與彩兒就約咗3位前輪后Girls Talk,睇吓佢哋今期搞邊科!

N:前滙豐環球資本市場財富管理銷售業務上市產品銷售經理許佩琪(Natalie)

孖妹Kitty:冇見你一排,你依家竟然做咗珠寶首飾界嘅達人?仲要唔係「朱義盛」,而係閒閒哋幾卡上落嘅高級鑽石首飾喎!

N:我向來都鍾意畫畫,所以依家做首飾設計。我大學主修會計,碩士修讀國際會計及財務。一大學畢業就入Big Four(四大會計師事務所)做審計,之後仲喺英國滙豐做過,2010年就入咗香港滙豐做窩輪銷售嘅工作,一做就3年。當時離開輪場,係因屋企人身體有事,故要飛去澳洲幫屋企手,打理從事建築材料出入口嘅家族生意,直到生意上晒軌道先返香港。

其實由細到大,受到媽咪嘅影響,令我好鍾意珠寶首飾,因除咗靚之餘,仲可以保值,一代一代傳承落去。上年返到香港,終於可以發展自己興趣,開始設計珠寶,今年仲成立咗一間專為客戶訂製高級珠寶首飾、做原石交易嘅公司添,投資額過百萬元,為咗要客戶有信心,我特意先後讀咗HRD鑽石鑑定同埋GIA珠寶設計課程,幸而,今年內公司嘅營業額已經有過百萬元。

孖妹彩兒:你參選過香港小姐,仲攞過2005年度國際親善小姐名銜添,會唔會親自做Model影宣傳照吸客?

N:公司客源現時主要由家人、朋友一直拓展,亦有唔少係以前喺滙豐嘅舊同事,同埋喺輪場時所識嘅舊客戶,除咗香港,歐洲同東南亞都有客路。寫字樓有一個開放式茶水間,我不時會請朋友上嚟飲吓嘢、傾吓計,好多生意就係咁傾番嚟。

宣傳照方面,如果係急單,又或者係只影手部嘅相,都會親身上陣,不過其他相多數會請型格外籍專業模特兒做示範喇,事關自己形象有時未必太夾。

孖妹彩兒:忙於自己及家族生意,你仲有時間打理個人組合咩?

N:我一向都係長線投資,絕少短炒,目前投資組合有3成資金投放喺藍籌股,旨在收息;有1成資金透過天使基金(Angels Fund)投資初創企業,其中包括互聯網及媒體公司;有3成資金投資物業,其中包括位於中、上環區的住宅、葵涌工廈,以及珠海的住宅物業等;另有3成現金。

-----------------------------------------------------------------------

F:前荷蘭合作銀行股票衍生部助理董事陳芊如(Fiona,前稱陳佩雯)

孖妹彩兒:自從荷合淡出輪證市場後,你好似人間蒸發咁,好彩搵得番你咋!

F:離開荷合後,曾經喺一間上市公司做投資者關係工作,當時要接觸分析員,亦要幫手處理業績公布,好多時都會應對一啲突發事件,份工都幾有挑戰性,學到唔少嘢!喺嗰陣,我開始諗自己嘅人生應該點過,希望做同自己興趣相關嘅工作。

你都知啦,我好鍾意煮嘢食㗎嘛,見到好嘅食材就最開心,咪開始寫Blog分享自己嘅食譜,研究點樣將天然養生食材入饌,仲同烹飪網站合作,近幾星期終於轉咗工,入咗朋友從事保健食材生意嘅公司——鑫億國際擔任營銷總監,依家日日對住西藏冬蟲夏草、青海黑枸杞呢類產品,雖然人工唔及做金融界咁高,但卻增添唔少正能量。

孖妹Kitty:放棄輪后身份,第日咪好難見到你?

F:隨住衍生產品需求下滑及式微,市場不斷收縮,我都冇刻意要重返輪場。家人係廚藝高手,細細個我就喺廚房門口偷睇媽咪煮飯,大個咗就開始跟大師傅上烹飪堂,連去泰國旅行都要上堂學煮泰國菜,以前都有考慮過搞私房菜,礙於香港租金同人工太貴就打消念頭。近年鑫億銳意擴張生意,希望不久嘅將來可以扶助佢上市,現時我正密謀推廣公司產品,唔排除第日會做埋Youtuber,哈哈!

孖妹彩兒:每日由對住輪證,變成對住食材,返工習慣嗎?

F:我讀工商管理出身,畢業後做投行行政助理,2006年加入荷合,初時做行政工作,2008年先轉過去衍生部工作,當時任職衍生工具部,除咗要熟悉公司產品外,亦要留意競爭者產品,若有牛熊證打靶,更要適時補充迎合市場需求嘅產品,仲不時會落證券行探散戶、搞講座;其實依家嘅工作性質同以往都幾似,我每日都落門市認識產品,勤力「做功課」,且客戶多數係媽媽級,同以往對開嘅散戶年齡層差唔多,都尚算得心應手。

-----------------------------------------------------------------------

R:前渣打股票衍生及中介銷售部窩輪銷售董事林燕玲(Ruby)

孖妹Kitty:離開渣打之後,你有冇打算任性咁放1個悠長假期?

R:我冇懶散㗎,照舊7點幾起身,有行家教落,要寫低自己喺轉工期間每1日做過啲乜,好似人哋流落荒島咁,等自己冇咁易迷失。依家當然係做盡之前番工做唔到嘅事啦,好似做運動、約朋友見面,同行家傾吓偈,正因剛去過美國旅行2星期,暫時未想再飛住。

R:其實跑步係我個人興趣之一,如果感覺到流汗、操到體能Fit咗,我就會好有滿足感!喺1年前我習慣1星期跑1至2次步,但係番工係開8放7左右,放工後已經好攰,所以Keep唔到,依家咪趁機會Pick Up番,仲可以一起身就落街跑、曬吓太陽,唔使好似以前跑跑步機,不過目前仲好渣啊,每日只係跑到5至10公里咋,希望下年可以參加馬拉松賽事仲有啊,我仲好鍾意一樣好刺激嘅運動——泰拳,一旦體能好番都想再玩。

孖妹彩兒:你會唔會重返輪場,有冇人向你招手先?目前有乜打算?

R:我非常熱愛工作,呢幾日我都係度諗,其實我撇除渣打個銜頭仲有乜價值,未來我都想繼續喺金融界發展,暫時冇特定範疇,正在發掘同探索身邊嘅合作機會,都開始睇緊有冇適合自己同有前景嘅機會,但係就未有驚天動地嘅計劃。最確定嘅係,我唔會走去讀Master,不過就好想學習一啲完全同工作無關嘅事,例如以前有學過嘅德文。

─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─

「東網Money18」fb專頁:有討論、有分析,齊來FUN享,贏盡●你Like

http://www.facebook.com/money18

鍾意就快D Share啦!