網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月22日 星期日

盧凱彤:盧凱彤開騷搵電髮剷當眾剷Skinhead :),盧凱彤,

盧凱彤開騷搵電髮剷當眾剷出新髮型! next 1/1 pre 原本髮型係咁嘅! next 1/1 pre 之後就當住大家面前剷頭! next 1/1 pre 其實呢個動作好型囉! next 1/1 pre Ellen仲要邊剷邊笑! next 1/1 pre ...


盧凱彤開騷搵電髮剷當眾剷出新髮型!

next 1/1 pre

原本髮型係咁嘅!

next 1/1 pre

之後就當住大家面前剷頭!

next 1/1 pre

其實呢個動作好型囉!

next 1/1 pre

Ellen仲要邊剷邊笑!

next 1/1 pre

Ellen剷成Skinhead!

next 1/1 pre

Ellen剷完再唱!

next 1/1 pre

超型呀!

next 1/1 pre

Ellen唱歌,咪兩度畀巨型波波掟中!

next 1/1 pre

Ellen笑得好純真!

next 1/1 pre

其實都幾襯呀!

next 1/1 pre

周國賢(左)與藍奕邦

next 1/1 pre

方大同等人亦有捧場!

next 1/1 pre

Sinead O'Connor 資料圖片

next 1/1 pre

歌手盧凱彤(Ellen)於九展Star Hall舉行一場「Rockmui 29Live in HK」演唱會,吸引何韻詩、黃耀明、周國賢、方大同、藍奕邦、林一峰、林二汶及黃宇詩等人捧場,Ellen一身黑Look出場大騷Quali,彈結他及彈鋼琴,期間一度赤腳上陣,當唱到《Exit Music》時,Ellen突然跪在巨型鏡前,並取出電髮剷在三千人前親手將菇頭剷成Skinhead,邊剷邊望鏡傻笑。

患躁鬱症思想去遠方

接住換上大露背衫露出背部紋身,兼一口氣唱出多首快歌,與樂手彈結他彈到彎腰及跪地,之後大會掟出十多個透明巨型氣球在現場給歌迷拋來拋去,Ellen的咪兩度被巨型波撞跌,曾患躁鬱症的Ellen有感而發說:「大家好,多謝大家嚟睇呢個騷,簡單講兩句,呢兩年我休息咗一排,都係喺屋企休息,思想上去咗一個好遠嘅地方,得我一個好寂寞,今日我返嚟喇,好開心,下次如果再去,要去一個好開心、好熱鬧嘅地方,一齊去好冇。」

談曾創作遺作:覺得自己好傻

當唱到《Twenty-Seven》前,Ellen摸摸頭頂說:「得唔得?好型喎,下次唔知做咩超越自己。」隨即講解個唱編排,她說:「前面係講黑暗同枷鎖,後面係重新同光明,呢兩年經歷高低起跌,希望個唱上畀大家感受我嘅心路歷程,兩年前我廿七歲寫咗首歌,同自己講係最後一首作品,唔知點解當時咁有勇氣寫自己遺作,依家諗起覺得自己好傻,其實我好好彩同好知足,兩年後嘅今日收到份好犀利嘅詞,話畀我聽我有好多嘢未做。」

Ellen感激大家過去兩年的支持,說:「陪我分享一啲帶番嚟嘅經驗,我相信呢個世界源自兩樣嘢,一個愛、一個恐懼,我好開心經歷咗恐懼,愛嗰Part可以同大家經歷,係我最大嘅祝福。」

Ellen笑言因為得一個頭,故得一場演唱會,她說:「我好多人錫,好多都係做義工,所以推產品賺番啲錢可以請佢哋食飯。」隨即多謝主辦單位說:「年初情緒康復時,係佢話不如幫我搞個屬於自己嘅騷,作為獨立小朋友,係冇可能搞到Star Hall演唱會。」

即場剃頭向Sinead o'Connor致敬

另外,問到Ellen事前有否練習剃頭?她說:「剃過一個假髮,同幫貓貓剃毛囉。」隨即解釋剃頭原因說:「因為我好鍾意愛爾蘭女歌手Sinead o'Connor,佢都係有躁鬱症同剃頭,係想向佢致敬。(唔剃光?)未必好睇。」問到下次開騷會否即場紋身?Ellen說:「花開富貴,其實之前有人提議過,不過好難。」

最強娛樂APP《東網巨星》,推出全新遊戲節目《巨星放題》,除咗有謝安琪同陳奕迅擔任星級主持,仲有好多星級參賽者,最新一集有近期爆Hit嘅蝦頭,想睇佢點樣亂答啲問題同埋點樣取巧?快啲去《東網巨星》App收睇

《東網巨星》App下載連結

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!