網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月16日 星期一

【瘋傳與老外性愛片】ViVi Tam否認係主角:屋企人都有睇過 :),





其他影片:>>






最近網上瘋傳一段長約半分鐘嘅性愛片,兩名主角分別是一名疑似港女及老外,而另一張相就係兩人合照,眼利網民話認得男方同戴十字架頸鏈。有傳該名少女,就係同網絡紅人達哥(林慧韡)一齊拍Expedia廣告嘅女仔——譚嘉儀(ViVi),同樣眼大大、鼻高、擁有櫻桃嘴。

其實本來大家都唔知呢條片,有啲人係靠fb一啲page share出嚟,亦有啲人係因為睇咗ViVi個fb同ig呢段澄清文字,先至知有件咁嘅事。ViVi寫道:「一直對任何事都唔鍾意澄清,1.無必要 2.唔想再製造多一個話題。如果係因為條片而follow我,咁你要失望了,有人會覺得係一個宣傳人氣技倆,但我覺得個女仔好慘,希望盡快可以停止瘋傳。」

今日《蘋果》聯絡ViVi,佢喺電話呼冤話片中女主角唔係自己:「梗係唔係啦,邊度似我?其實前日已經有好多朋友WhatsApp話我知,怕真係我,仲叫我唔好睇條片,話驚我唔開心,但女主角真係唔係我呀。」

問ViVi覺唔覺同片中少女有啲似?佢好無奈咁話:「因為啲人唔識我先覺得似。」達哥有冇關心問候吓?佢話:「咁尷尬唔會講啦。其實屋企人都有睇過,佢哋肯定唔係我,所以唔擔心。」咁有冇人要求過影呢類片呢?ViVi話﹕「唔會,呢樣嘢會尊重番。」

有網民指ViVi同性愛片段中女主角好唔同,包括眉形,又指片中女角左下巴有痣,但ViVi冇。 (ViVi ig圖片) ViVi同達哥拍Expedia廣告,火速彈起。
ViVi噚日突然於社交網澄清自己唔係性愛片女主角,因而令更多網民知道呢單嘢。
鍾意就快D Share啦!