網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月3日 星期二

Winkie格鬥騷嚟真KO「煩女生」

參加得都預咗會受傷,比人弱就係弱,冇得話控訴,如果吓吓就住打就唔好睇。

Winkie格鬥騷嚟真KO「煩女生」

組合HotCha前成員黎美言(Winkie)單飛後,近日接下ViuTV的格鬥騷。積極練武的她日前卻於網上大發牢騷,自稱參加節目不是來交朋友,又暗示遭「煩女生」杯葛。不過,據知她為求贏比賽,練習時「全力以赴」打傷對手!日前,「晶女郎」唐紫睿、劉燕妮(Rika)和鄧穎芝則負傷睇跌打。

歌手黎美言(Winkie)早前加盟諸葛紫岐(Marie)新公司「星韜國際娛樂文化」後,最近終於接下ViuTV的MMA真人騷《G1格鬥會》,與「晶女郎」唐紫睿(Hazel)、鄧穎芝(Vangie)、龍小菌、2013年退選港姐「嫩版徐若瑄」劉燕妮(Rika)、鄧洢玲(阿旦)、郭思琳及王蘊妮,八位索女簽定生死狀於擂台上肉搏。經過多月地獄式特訓後,八女早前秘密進行首輪比賽,又於網上晒「戰績」。據知,首場跟Winkie對打的鄧穎芝,比賽期間更打至面頰流血;而郭思琳亦被打至嘴唇腫漲!

搵教練秘密「教路」

日前,手腳打到瘀晒的Vangie、Hazel和Rika,現身深水埗跌打館輪街症。Hazel與Rika被醫師按及傷口時,均痛得乸口乸面,坐在外面的街坊都聽到兩人尖叫!隨後,三人又到附近茶餐廳醫肚、吹水,期間Rika更疑似壓力爆煲喪喊,Hazel與Vangie即攬攬安慰,並互相「過招」研究抗敵策略!

  • 放大圖片
鄧穎芝比賽期間被打至面頰流血。
  • 鄧穎芝比賽期間被打至面頰流血。
Hazel一雙美腿慘被打至滿腳瘀傷。
  • Hazel一雙美腿慘被打至滿腳瘀傷。

正所謂「女人多自然是非多」,8個女仔本以為「同甘共苦」一齊練拳切磋,豈料好勝的Winkie突然玩認真,訓練時「真打」,惹來眾人不滿、群起杯葛!據知,日前拍攝訓練花絮時,7女逐一上台跟Winkie對打。打開泰拳的Winkie卻出盡全力,令阿旦被打至面腫、嘴黑兼爆喊,而「正義使者」Hazel見狀亦上台還擊,結果激起Winkie心中怒火,教練喊停後,她仍不忿撳住Hazel後腦狂舂!事後,有工作人員爆料,指當日Winkie自稱請朋友來為其打氣,事實上有人為贏比賽,暗中請私人教練混入其中,方便觀察對手的弱點作部署。

郭思琳上載「戰績」嘴唇慘被打至紅腫。
  • 郭思琳上載「戰績」嘴唇慘被打至紅腫。
郭思琳
  • 郭思琳
我同Winkie一啲都唔熟,不過節目就拍低咗所有女仔好同唔好嘅一面,等觀眾去判斷。(發生咗不愉快事件?)就算係都等當事人企出嚟講啦,我個人就唔會同佢做朋友囉。大家都負傷出賽,睇吓邊個捱到最後。
  • 我同Winkie一啲都唔熟,不過節目就拍低咗所有女仔好同唔好嘅一面,等觀眾去判斷。(發生咗不愉快事件?)就算係都等當事人企出嚟講啦,我個人就唔會同佢做朋友囉。大家都負傷出賽,睇吓邊個捱到最後。

設醫生輔導是非

未知是否不忿被七女杯葛,Winkie近日又於社交網暗寸留言:「今次只求為突破自己,戰勝自己!其他不關於打拳的問題,那些女生的煩問題,我根本全無感覺。」參加這比賽非為交朋友:「甚麼也入不了耳朵,做到的是大方得體與尊重!」此舉最終引來劇組不滿,要求眾人「封嘴」嚴禁搞是非。

Winkie揪唔揪得出街就知,不過練習時真係唔使出盡全力,佢打到阿旦(鄧洢玲)個嘴,又同唐紫睿口角。我哋8個女仔中係有人好討厭佢,佢成日上網暗寸其他人,得罪咗人又唔知。
  • Winkie揪唔揪得出街就知,不過練習時真係唔使出盡全力,佢打到阿旦(鄧洢玲)個嘴,又同唐紫睿口角。我哋8個女仔中係有人好討厭佢,佢成日上網暗寸其他人,得罪咗人又唔知。
佢唔識控制自己,出盡力咁打人,但其他女仔就個個都就住佢喎。大家係咪嬲佢我唔清楚,不過嚟嚟去去都見佢自己一個,唔會黐埋其他人度,佢都話明唔係嚟交朋友啦。
  • 佢唔識控制自己,出盡力咁打人,但其他女仔就個個都就住佢喎。大家係咪嬲佢我唔清楚,不過嚟嚟去去都見佢自己一個,唔會黐埋其他人度,佢都話明唔係嚟交朋友啦。
佢可能唔係好識收力,對住導師都好肉緊,打得好狼。有次練習佢出盡力,當時大家好新又冇用牙膠,真係畀佢打到,痛起上嚟我都喊咗。
  • 佢可能唔係好識收力,對住導師都好肉緊,打得好狼。有次練習佢出盡力,當時大家好新又冇用牙膠,真係畀佢打到,痛起上嚟我都喊咗。

對於Winkie動真火打傷其他對手,nowTV高層金廣城昨日以電話回應:「以我所知個個都好用心打,可能心裏有團火,但我哋節目都有軍醫同心理醫生,即使是非都有心理醫生輔導。(Winkie打傷人?)相信佢係投入為節目啫,我會再了解吓。」Winkie則透過經理人否認動真火:「就算有,參加得都知會受傷,如果吓吓就住打就唔好睇。」經理人強調Winkie當日都有受傷,更坦言Winkie不喜歡埋堆才被人針對。

Hazel被醫師按及傷口時,痛得乸口乸面。
  • Hazel被醫師按及傷口時,痛得乸口乸面。
Rika於跌打館睇症時,難忍痛楚,一度落淚。
  • Rika於跌打館睇症時,難忍痛楚,一度落淚。
三女其後到茶餐廳醫肚,Rika更疑似壓力爆煲喪喊,要由Hazel與Vangie攬攬安慰。
  • 三女其後到茶餐廳醫肚,Rika更疑似壓力爆煲喪喊,要由Hazel與Vangie攬攬安慰。

Profile

姓名:黎美言(Winkie)

年齡:28歲

簡介:組合HotCha前成員,2014年拆夥後簽約成為諸葛紫岐娛樂公司旗下藝人。

姓名:唐紫睿(Hazel)

年齡:28歲

簡介:新一代「晶女郎」,因在電影《鴨王》中有大膽情慾戲而成功彈出。

姓名:鄧穎芝(Vangie)

年齡:30歲

簡介:2003年參加無綫舉辦的全球華人新秀歌唱大賽進入八強,而加入樂壇。

姓名:劉燕妮(Rika)

年齡:25歲

簡介:有「嫩版徐若瑄」之稱,於2013年港姐競選中途退選,最近以電影新人重返娛圈。

姓名:鄧洢玲(阿旦)

年齡:30歲

簡介:有「E CUP教主」之稱的阿旦曾與無綫主持黎國輝(阿感)拍拖。

文:影視組

鍾意就快D Share啦!